Min drömkille

Vad faller du mest för hos en kille?
Längd [ ]
Muskler [ ]
Solbränna [ ]
Musikintresse [ ]
Leende [x]

Vad vill du helst att din kille ska vara?
Romantisk [ ]
Pålitlig [x]
Sexig [ ]
Rolig [ ]

Vad föredrar du?
Bad-boys [ ]
Good-guys [x]
Östermalm-brats [ ]
Töntar [ ]
Emopojkar [ ]
Fjortisboys [ ]

Hur ska killen reagera om du blir slagen på en fest?
Trösta mig [ ]
Slå sönder de som gjorde så mot dig [x]
Han ska prata med den som slog mig [ ]

Hur ska killen reagera om du säger att du ska till en killkompis?
Förhöra dig [/]
Förbjuda dig [ ]
Slå dig [ ]
Pussa dig på kinden och säga självklart [x]
Inte bry sig [ ]
Bli svartsjuk [ ]
Bli sur på killen [ ]
Följa med [ ]

Hur ska killen reagera om du gör slut?
Respektera [ ]
Göra allt för att få dig tillbaka [ ]
Ber dig att dra åt helvete [ ]
Gråta som ett litet barn och bönfalla dig [ ]
Slå dig [ ]
Gråta [x]

Vad ska killen gilla med dig mest?
Din rumpa [ ]
Dina bröst [ ]
Din klädstil [  ]
Din kroppsbehåring [ ]
Din doft [ ]
Din personlighet [x]
Ditt utseende [/]

Vad ska du gilla mest med killen?
Hans rumpa [ ]
Hans bröstmuskler [ ]
Hans klädstil [ ]
Hans doft [ ]
Hans mage [ ]
Hans personlighet [x]
Hans utseende [/]

 



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0