Juli, Augusti och September 2011

Juli


Började juli med att klippa lugg! Vill ni veta hur många gånger jag hade den som lugg och inte körde den bakåt som en kille? Typ tre gånger. Den är fortfarande inte lika lång som förut och jag saknar min gamla fina lugg...


Fick reda på att min kusin skulle med till Åhus och blev SÅHÄR ↑ glad! Haha.


Vi packade och drog sen till Åhuuuuuus! Vi hade skitkul kan man ju säga, haha. Längtar tillbaks..


Min piercing 'kom tillbaka' och då blev jag ööööverlycklig!

*no picture*
Fick min nya telefon, xperia x8!


Var med Vilma och tog massa bilder med la telefona! (nu ser ni. här hade jag t.ex. satt upp luggen med en tofs. wtf?)

*no picture*
Drog till Norrköping och gick på Kolmården.

Augusti


Var på massa släktkalas och bakade macaroons för första gången.

*no picture*
Lärde Isak att cykla.


Bakade macaroons för andra gången! Lite mer lyckade denna gång.


Åt risotto för första gången i mitt liv, yuuum!


Skolan började, bilden från första skoldagen. Jag var så nervös.. Hela klassen kändes så främmande på nåt vis, haha.

September


Drog till Grekland och hade det j*vligt nice. Så sjuukt chill att få ha sommarkläder igen. Känslan av att vara utomlands är bara obeskrivligt nice.

*no picture*
Kärade ner mig i Selena Gomez.


Fick massa kläder av min kusin, bl.a denna tröja som nu är min favorittröja! Jättefin.



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0