IHHHH!

Hello darlings!
Började dagen med att Soulja boy retweetade mig IHHHHHH!!!!! Så himla perfekt början på dagen! Sen hade vi syslöjd och det gick ju inte riktigt lika bra... Klantade till alla hörn. Sen hade vi spansks och det gick seeegt. Lunch och sen lunchrast som gick för snabbt. Sen NO med nya platser, bredvid Emma! Hihihi, då vet vi hur mycket jag kommer få gjort. Sen hade vi SO som sög (ovanligt?) och sen svenska där jag blev pissed off tack vare några personer. Önskar att några kunde sluta lägga dig i andras liv och bry sig lite mer om sina egna men näe då. Skitsamma, inget kan rubba mitt glada humör nu!
Efter skolan hände en VÄLDIGT rolig sak och nu är det bekräftat att det som ska hända på onsdag KOMMER hända! I'm so damn excited!
Vi hörs senare luuvies, puss!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0