Good night

Hello darlings!
När jag kom ut ur duschen tittade jsg på Jamie's nya program samtidigt som jag fixade naglarna för imorgon. You gotta stay fresh to death som Pauly D säger. Jättefint blev det, fick den i julklapp. Ska alldeles strax fixa top coat på den andra handen och sedan väntar sängen. Bytte även piercing till den med diamant i som jag köpte i Greece.
Kanske uppdaterar på morgonen ifall jag kommer upp i tid. Kommer iaf bomba upp inlägg om hur nervös jag är innan jag sticker till breakdancen. Kommer också visa massa olika träningsoutfits som ni får rösta mellan, har beslutsångest lol.
Puss på er, godnatt.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0