Good morning

Tjenixen bloggen!
Vaknade alldeles nyss och nu ligger jag i sängen med min älskade surfplatta! Idag hade jag inte tänkt göra så mycket, kanske prova på att dra ut och jogga? Min kondition suger hårt, speciellt utomhus när det är uppförsbacke, åhh... Hade PS3:t varit inkopplat hade jag lätt gjort 45 minuters zumba istället men då måste vi hänga av TVn så det går inte.
Jäjä. Så fort morfar går hem fixar jag mig väl lite frukost men nu såg jag att klockan var elva, shiiet.
Men vi hörs bloggäään, puss!
Just nu i sängen.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0