Godmorgon!

Goodmorning dolls!
What's up? Själv gick jag upp för typ 10 minuter sen och ska snart äta frukost. Har än så länge bara klätt på mig.. Har typ inga jeans tvättade så jag tar ungefär samma outfit som i fredags, hoodie och ett par jeansleggings. Synd bara att hoodien är lite cp vid halsen hahaha.
Jäjä. I skolan idag har vi matte, no och idrott som tre första lektioner. Riktigt härligt va? Nä Sen har vi spanska, engelska och elevens val och det är väl helt okej.
Men hörni nu måste jag dra, puss!

Postat av: Sussie K

Vart har du köpt din hoodie, schysst färg

2012-02-01 @ 09:14:10

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0