Funney dey

Hello darlings!
Var typ bajsledsen igår för breakdancen gixk åt h-vete. Vi gick inte ens in.. Der var typ 20 killar som alla var över arton år. Inte så kul då direkt... Men allt sluta med att vi körde 55 minuters Zumba med Dermot Clemenger istället. Väldigt skönt då jag inte är tvingad att träna igen. Ska köra minst två zumba-pass i veckan och minst en gångs magträning. Tänkte ta det idag faktiskt med lite sit ups.
Men som vanligt piggade mina alltför snälla vänner upp mig idag. Efter skolan tog vi bussen upp mot Våghustorget. Därefter började vi gå runt i affärer och åt och sådant där vanligt. Sen kollade några skitsnygga killar på oss, ihihihi! Så det var lite roligt och så blev det lite garv också då jag trodde ett flygplan var en fallande stjärna. Woopzie.
Jag, Emma och Sara drar förmodligen upp på stan igen tomorrow då vi har lite mer tid att söla i butikerna och smaka chai latte! Hihihi.
Så nu är jag iaf superglad igen för mina fina vänner gjorde mig happyyyy!
Men puss på er.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0