Fuck mondays

Hi darlings!
Vid tre-tiden drog vi och köpte godis på nåt candyland som hette typ Sarah Frank. Fanns seriöst läskigt mycket godis, hade jag varit där som barn hade jag döööött! Haha, looots of hello kitty. Sen kom vi hem och jag åt läskigt mycket godis, men som ni såg på bilden köpte jag massa mini-polkagrisar av nåt slag och jag ska ta en sån varje gång jag blir sugen på godis eller att småäta. Förhoppningsvis kommer det hjälpa.
Sen åt vi hemmagjod pizza men det var grön paprika i tomatsåsen och ända sen jag var magsjuk förra året har jag inte ens kunnat lukta på grön paprika eller jalapenos utan att få kväljningar. Så illamående som en gris började jag träna men jag brände nästan inga kalorier så jag tröttna och hoppoa in i duschen där jag trodde att jag skullespy men sen lugna det ner sig. Sen kom jag ut till soffan och jag började må illa igen men det gick över för typ en halvtimma sen så det är är väl skönt..
Ska alldeles strax gå och lägga mig för mamma tjatar så förbannat. Tänkte på en grej förut, att jag kanske ska börja om på bloggen. Liksom svårt att förklara men om jag bestämmer mig för det kommer det upp ett låååångt inlägg innan som får er att förstå.
Aja, ska dra nu. Puss!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0