Fridaaaay!

Hello darlings!
Sitter nu i soffan och kollar hockeyn samtidigt som jag surfar runt lite.. Vet inte vilka appar jag ska ladda ner though.
Dagen då. Började med mentortid som sög precis som vanligt, sen spanska där vi tittade på en ganska bra film, sen SO där vi somna precis som vanligt... Efter det var det snusklunch, på rasten köpte vi varsin degklump med kanel och socker på och chilla litegrann. Därefter var det matte med Bernt, vår nya mattelärare. Gjorde typ fem uppgifter och jag och Emma blev tillsagda två gånger även fast vi inte gjorde nåt ena gången. Det går bara inte att koncentrera sig med Simon och Oskar mittemot sig och speciellt inte med Emma bredvid sig då, hahaha! Sen hade vi svenska och vi börja med en ny grej som heter 'Huset' som verkar vara skitkul. Jag och Kamilla satt och leta addresser i USA på min mobil. Jag hitta en i LA, woohoo! Vet redan några som ska bo där, hoho.
Hemma har jag som sagt inte gjort mycket, ovanligt? Väntar på att Sara ska komma hem från sin moster och så drar vi antagligen in på msn as usual.
Örebro ledde i början av inlägget men nu... Jag är besviken.
Hörs senare, puss!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0