Feelin' good

Hello darlings!
Älskar känslan efter ett träningspass, man känner sig så fräsch på något vis. Efter att man duschat alltså. Dom sista 10 minutarna (förutom magdansen/cool down:en) var skitsvåra... Fattade typ ingenting i vissa delar så jag typ stod där som ett fån och tog fel ben hela tiden och åhh. Men det gick hyfsat bra iallafall och det är superkul. Jag läste att man utsöndrar något i hjärnan när man kör zumba som gör att man blir glad efteråt.
Sitter nu med pyjamas och tänkte spela lite spel, har inget annat för mig haha.
Puss på er!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0