Dagen

Hello darlings!

Skoldagen idag var som vanligt, boring. Började med engelska med vikarie som sög hårt. Sen matte där vi fick reda på att dom ska flytta tiden så vi bara får fem minuters rast (holy shiiieet) och vi ska få en ny mattelärare som jag för övrigt är asrädd för. Inger klarar inte av oss i helklass så... Vågar inte fråga om hjälp eller nånting så jaa... Känner på mig att matten kommer gå åt helvete nu.

Sen hade vi spanska då vi hade läxförhör med 7A och 7D, loool. Gick asbra. Höhöhö. Sen snusklunch och på rasten så sa vi till en av gården-ledarna att sätta upp en 1D-bild på väggen som sagt! Sen var det SO där man nästan somna som vanligt, sen bild som det blev många skratt på... Min och Saras konversation:

*Vi går in på google och ska leta upp en bild på våran konstnär, Fabian är också i våran grupp så han sitter bredvid oss.*
Jag: *Skriver Carl Bildt på google*
Sara: *Asgarvar* Han heter ju Carl Karlsson din efterblivna idiot.
Jag: *Asgarvar som fan och skriver in Carl Karlsson*
Fabian: HAN HETER JU CARL LARSSON!!!!
Jag: ....
Alla killar: *ASGGGGGG*

Japp. Smarta tjejor där. Sen hade vi NO där vi garva åt killarna som vanligt och gjorde nåt som vi inte ens fatta.

Kom hem och satte mig vid tvn, åt precis middag och satte mig sen här... Inget annorlunda i mitt liv direkt.

Vill skära ner på småätandet men när jag väl börjar kan jag inte sluta. Det är det som är mitt problem tror jag. Egentligen skulle jag börja äta nåt riktigt äckligt till mellanmål så jag till sist skiter i det. Ja, det ska jag börja med! Vad smart jag är! Okej normalt att skriva vad jag tänkerrrrrrr.

Men nu ska jag dra in på Twitter igen. Dampa på en av Teen Mom 2's kompis så hon blev skitsur och tweeta mig, håhåhå. Inget bra att få kändisar sura på mig redan i början. Hahaha. Asmånga rappare (inte så kända) och folk i musikbranschen har börjat följa mig, det är superkul! Tänk om det är början på min karriär som rappare liksom...? Haha u never know.

Puss på er!


Jag precis innan jag skulle sova igår.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0