Dag 20 - Smink du använder

Jag använder ögonfransböjare och mascara. Tadaaaa! Jag tänker inte hålla på och ta foundation, puder, rouge, ögonskugga och shiit bara för killarnas skull. Jag är nöjd med mascara liksom.

Fast ibland tar jag eyeliner när jag har lust, lol. Har ju fått en ny nu i jul så den ska användas flitigt!


Eyelinern. Har tyvärr ingen bild på mascaran men det är en. Ehm jag vet inte. Den är svart med guldig text iallafall, Eva Longoria gjorde reklam för den förut.

Postat av: Anonym

lol, det står directionette i din header.. fail

2012-01-14 @ 12:19:09

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0