Dag 19 - Något du ser fram emot,och varför

SOMMAREN 2012! För jag tror att den kommer bli awesome för jag har några nya vänner och jag tänkte lära känna en tjej i min klass lite till så vi kanske börjar umgås efter skolan och då kan jag ju vara med henne på sommarlovet också och sen så har jag blivit mycket modigare så ja.. Jag tror bara den kommer bli awesome!


SOMMARKLÄDERRRRR! Hihihi sorry för usel bild men har inga sommarbilder på den här datorn, åhh!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0