Dag 16 - Något jag inte kan leva utan

Helt klart Justin Bieber & musik överhuvudtaget.

Liksom Justin Bieber, One direction, JLS, Mohombi, Selena Gomez, LMFAO, Soulja boy, Akon, Usher, Taio Cruz, Nicki Minaj, Rihanna... Asså det finns så många. Kan inte ens skriva alla men det här är några av mina favoriter som gör mina favoritlåtar!

Dom får en alltid på bra humör och vissa kan till och med få en att le, sen så kan man ibland relatera till texterna vilket bara gör dom så mycket bättre.

Sen kan jag ju absolut inte leva utan min familj, släkt & vänner heller! Skulle dö utan dom liksom. Men det är väl ganska självklart? Därför skrev jag Musik.


Min baby.

Gif
Hahahaha så jävla gulliga!
image
Omg så smååå, hahaha!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0