Dag 15 - Min bästa sommar

Hittills är nog min bästa sommar 2009. Jag chattade med Nicki, Joel och Anni typ hela nätterna haha.. Suger att vi knappt snackar med varandra längre. ):

Men på andra plats kommer lugnt 2011, Åhus med min kusin was sooo fun! Men nu hade jag tänkt göra 2012 till ännu roligare sommar, hihihi. Jag är ganska förändrad mot förra året så..


Random bild bara för att jag inte har någon annan som liksom påminner mig om sommaren 2009 haha.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0