Dag 12- Om 10 år..

Sorry att jag hamnat lite behind med listan men nu ska jag catcha upp hade jag tänkt.

Om tio år har jag flyttat till USA och jobbar som dansare/rappare och min karriär har verkligen satt fart, jag har också precis träffat Justin Bieber och vi ska gifta oss om fem år, hihihihi.

Okej det är min dröm. Om tio år kommer det nog se ut såhär.

Jag kommer vara en fattig student och bo långt ifrån Örebro och plugga något riktigt tråkigt som jag verkligen inte vill bli. Jag kommer ha några få vänner men vi har ingenting gemensamt eftersom jag inte gillar det jag pluggar till.

Så japp. Ljus framtid. Hoooost.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0