Breakfast

Hello darlings!
Jag tar sena bussen till skolan idag, alldeles själv bara för att jag inte orkade gå upp förrän halv åtta. Så blir det när man är uppe till tolv... Så jag är pissnervös att jag ska komma sent till skolan nu och behöva öppna dörren till syslöjden och det blir alldeles tyst och alla tittar på en... Nej fyfan. Men mamma skulle aldrig skjutsa mig så yaaah.
Det här är min frukostttt. Grov rostad limpa med keso och ost och ett glas multivitamin juice. Kanske inte den bästa frukosten ever men jag gillar den tehe.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0