50 blandade frågor

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Alla mina kompisar I guess, i skolan.
2. Personen du pratade I telefon med: Kommer inte ihåg men på min mobil är det iaf mobilsvar.
3. Du fick SMS av: Sara.
4. Du kramade: Isak igårkväll, lol.

IDAG
5. Kläder: Jeans och en baströja med ränder.
6. Bättre än igår: Samma som igår, lol! Sån bra fantasi har jag med kläder på helger.

IMORGON
7. Är det: Söndag
8. Planer: Ligga i soffan och titta på tv, spela dator på kvällen, duscha och bli emo för att det är skola.
9. Något tråkigt som händer imorgon: Allt.

FAVORIT
10. Nummer: 12
11. Färg: Lila och grön
12. Årstid: Sommar!
13. Saknar du någon?: Nej 
14. Humör för tillfället?: Hyfsat nej nu blev det skitbra för jag kom på att mamma ska ta med massa braiga grejer hem, woho!

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: Gick på toa.
16. Vad åt du sist?: Bärmuffin.
17. Vad irriterar du dig på?: Kändisar som skriver ut deras 'nummer' på twitter och man spamsmsar tills man får reda på att det var fejk.
18. Tror du på distansförållanden?: Nope.
19. Vem tänker du på just nu?: Chaz Somers för fråga 17.
20. Tror du att personen tänker på dig med?: HAHAHAHA nej.
21. Vart reste du sist?: Grekland.
22. Vad gjorde du igår kväll?: Titta på TV med mamma och pappa/lekte med ipaden/var inne på msn med Sara.
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Nope.
24. Ler du ofta?: HELA TIDEN! Så himla irriterande för jag sätter jämt handen för munnen när jag ler/skrattar.
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Den här gången ska jag inte vara ytlig så jag säger kärlek.
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Japp, har bara sett det en gång i mitt liv tho!
27. I vems säng sov du i igår natt?: Min.
28. Vilken färg har din tröja?: Svart och vit.

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Nej, otroligt nog inte.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Japp.
31. Gråter du när du skadar dig?: Jag blir ALLTID tårögd fast jag gråter nästan aldrig.

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: Nja. Vet inte om jag är glad 24/7 men jag är flum och när jag är flum kan INGET rubba mitt humör.
33. Vad gör dig glad?: När mina vänner är glada/flum. 
34. Önskar du att du var lyckligare?: Japp.
35. Är lycka överskattat?: Jag tror det, ja.
36. Kan musik göra dig glad?: Om jag inte är för emo, ja!

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Mina vänner har skrivit det på sms och så men aldrig IRL.
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Till min familj, ja.
39. Har du en flick/pojkvän?: Nope.
40. Är du nöjd med det?: Nej jag vill ha en pojkvän!
41. Är du kär?: I kändisar, ja. I 'vanliga' människor, nej inte för tillfället.

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: HAHAHAHA det kan jag inte skriva här idioter!?
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: I mitt huvud japp.
44. Är du en mobbare?: Nej, men jag har gjort dumma grejer när jag var yngre.
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Ja, gör det jämt.
46. Har du blivit sviken någon gång?: Jadu, av mina bästa vänner TVÅ gånger med TVÅ olika personer. Vet ni hur mycket det suger eller?

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: NEJ!!!!
48. Favoritämne?: Engelska
49. Värsta ämne :  IDROTT, SO, NO, bild, spanska....
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?:  NEJ! Uschuschusch.                 



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0