300 frågor

Uttråkadtjej.se

1. Vad heter du? Mathilda
2. Vad kallas du? Mathilda
3. Vad vill du bli kallad? Mathilda?
4. Födelsedatum? 29 december 1998
5. Stjärntecken? Stenbock
6. Lunar? Nope
7. Msn? Ja, fast använder inte
8. Helgon? Nej?
9. Vart bor du? Örebro
10. Vad har du för mobil? Xperia X8 
11. Har du en egen dator? Ja! 
12. Vem är din/dina bästisar? Har inga 'bästisar' men bara två nära vänner och det är väl Sara & Emma Lindstrand!
14. Vad ska du göra i sommar? SOLA, BADA, SKAFFA POJKVÄN, HA KUL
15. Favoritfärg? Lila och grön
16. Turnummer? 8
17. Vad älskar du mest? Min familj, mina vänner, musik, Justin Bieber, One Direction, JLS, Soulja Boy, ni fattar
18. Intressen? Lyssna på musik, dansa, rappa, skratta, vara med vänner, vara inne på min surfplatta, drömma..
19. Favoritband/artist? Justin Bieber och One direction är mina absoluta favoriter men sen avgudar jag Soulja boy och JLS också.
20. Favoritlåt? För tillfället Stupid hoe 
21. Namnsdag? 14 mars är det 'Matilda' men 24 januari är det 'Erika' som är mitt mellannamn. 
22. Vad skulle du vilja heta? Jazmyn
23. Vad heter du på din msn just nu? Mathie / belieber&directionette tror jag
24. Hur många online? Jag vet inte för jag är inte online
25. Vem är din 15:onde online? Jag vet inte för jag är inte online
26. Vem har du blockat? Vet inte för jag är inte online
27. Hur många olika grupper har du? Vet inte för jag är inte online
28. Har du några olästa mejl på hotmail? På den som jag använder nu har jag 60 tror jag för Belieber och We love blogging-gruppen bokstavligen talat spammar hela tiden men på mina gamla har jag runt 3000 skulle jag tro.
29. Har du några nya kommentarer på bdb? Jag använder inte bdb 
30. Isf hur många? Jag använder inte bdb längreeee
31. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? Lite solbränd, svarta ögon, svarta ögonbryn som det ena är lite rakade nästan längst ut, svart hår, muskler, fint leende och snygg klädstil. 
32. Beskriv ditt hår? Det går fan inte. En blandning mellan råttfärgat, röd/oranget med lite blonda slingor här och var.
33. Har du några piercingar/tatueringar? Ja, tog faktiskt en igår! Tehe. Men en i näsvingen, en i naveln och så har jag basic i örat och ett längst upp vid örat.
34. Vart skulle du bo om du fick välja? USA.
35. Bor du i lägenhet eller villa? Villa.
36. Vilken färg är snyggast på kläder? Ouff, den var svår. Vet faktiskt inte.
37. Vad har du på dig? En ljusgrå slapp ganska kort tröja och ett par jeanstights som ser ut som jeans.
38. Har du något i håret just nu? Nope.
39. Vad har du gjort idag? Varit i skolan.
40. Vad ska du göra imorron? Gå i skolan och förhoppningsvis dra till Hindersmässan. Fast vi drar nog ändå men det är inte så kul att inte kunna köpa nåt direkt..
41. Hur mår du just nu? Bra, I guess. Haha.
42. Hur brukar du annars må? Vet inte, på senaste tiden har jag varit j*vligt glad men förut var jag typ alltid sur.
43. Är du sjuk? Faktiskt inte.
44. Har du ont nånstans? Inte just nu, haha.
45. Har du gått till tandläkaren detta året? Ja, i tisdags! LOL.
46. Vad heter din pappa? Johan heter han!
47. Har du några syskon? Två bröder.
48. Vilket är ditt favoritdjur? Jag gillar apor och åsnar. Älskar Ior och sen tycker jag bara att åsnor är allmänt balla och apor. Asså omg. Apor. Dom är bara så grymma. Går runt där och liksom 'hey jag äter en banan och typ äter loppor från min kompis rygg och chillar'.
49. Äter du ofta godis? Nje.. Är inte så överdrivet förtjust i godis.
50. Vilket är ditt favoritgodis? Saltlakrits, hihi. Men på senaste tiden har jag kärat ner mig i Mars också.
51. Vad är det finaste som finns? Justin Bieber och Zayn Malik's ögon.
52. Vilken är din favoritdryck? Ccccccola.
53. Vilket är ditt favorit tv-program? Degrassi: the next generation.
54. Vilken är din favoritveckodag? Fridayyy! Även om det är skola så händer det ibland roliga grejer på fredagar så man går runt och är allmänt taggad i skolan.
55. Vem är din förebild? Nicki Minaj.
56. Vad är bäst med dig? Ingen aning.. Jag är mest störd i skolan så ahaha. Asså oseriös och sånt. Ni skulle sett på bilden idag...
57. Har du några komplex? Omg ja! Min mage, mina korvliknande armar, fettet på ansiktet och mina äckliga feta lår.
58. Hatar du någon just nu? Jag hatar ingen men jag ogillar en person starkt.
59. Vem hatar du? Djävulen! LOOOOL.
60. Har du kysst en apa? OMG NEJ! Men jag vill!
61. Vilket husdjur skulle du vilja ha? En chihuahua skulle jag vilja ha OCKSÅ. Skulle aldrig ge bort min vovve.
62. Är du allergisk mot något? Inte vad jag är medveten om, nej.
63. Har du ngt nytt gb-inlägg på bdb? JAG ANVÄNDER INTE BDB FÖR TUSAN!
64. Hur många bilder har du lagt ut? KKKKKKKKK BRY
65. Vad har du valt för bild här ovan? KKKKKKKKKKK BRY
66. Vilket band är det sämsta som finns? Tokio hotel, uschhhh!
67. Är du kär? Nej, inte kär. Men förälskad.
68. Isåfall i vem? Hihihi det kan jag ju inte berätta!
69. Vad är din civilstatus? Singel!
70. Är du cool? Coolare än Sara, hohohoho.
71. Är du homofob? Nej? Homosexuella är också människor. Så jävla lågt att vara homofob.
72. Är du medlem på någon annan sida än bilddagboken? MEN JAG ÄR JU INTE MEDLEM PÅ BILDDAGBOKEN!
73. Isåfall vilken/vilka? Jag är medlem på blogg.se, facebook, twitter, tumblr, youtube och massa andra sidor som jag inte använder.
74. Vilket är det fulaste tjejnamnet? Typ Bodil eller nåt hahaha typ garvar när jag hör det namnet för det är namnet på en vikarie med för sexiga glasögon.. HAHAHA.
75. Vilket är det fulaste killnamnet? Omed.
76. Har du varit hos frisören det här året? Nope.
77. Använder du nagellack? Jaaa!
78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster? Gardiner men dom sugerrr.
79. Har du eget rum? Japp.
80. Har du en dubbelsäng? Tyvärr inte.
81. Har du en egen platt tv? Ja, fast en liten.
82. När flyttade du senast? För typ 10 år sen eller nåt.
83. Vilken stil har du? Det beror på mitt humör. Jag avgudar rock-stilen men jag föredrar att bara ha döskallar och nitar ifall jag vill vara 'rockig' liksom. Så jag drar på mig what ever the f*ck i wanna wear. Går inte att förklara min stil.
84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med? Dum fråga, har svarat på denna minst 3000 gånger. JUSTIN BIEBER och ZAYN MALIK. Men mest Justin though, hehehehehehehehe...
85. Vilken kändistjej har snyggast kropp? Jag vet inte, jag bryr mig inte direkt om tjejkändisarnas kroppar? Killarnas man kollar på ju, lol.
86. Vill du bli känd? Vill?! Jag SKA bli känd.
87. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? NEJ!?
88. Har du hoppat studsmatta det här året? Nope.
89. Vilken är den godaste frukten? Persika och jordgubbe. Yummeeeh.
90. Äter du grönsaker varje dag? Verkligen inte, äter typ aldrig grönsaker. Tycker grönsaker är skitäckligt. Tyvärr.
91. Dricker du så mycket vatten som man ska? Nope det tror jag inte.
92. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig? Ett par kilo överviktig.. Skäms som fan haha. Men vågsiffran börjar minska nu faktiskt! Fast snart börjar den väl ökas igen eftersom jag inte kan träna...
93. Hur lång är du? 163.
94. Är du nöjd med dig själv? Jag var tills jag skaffade navelpiercingen för nu har jag fått ångest över min mage igen.
95. Vad är du bra på? Jag är bra på att vara störd och att snacka fort. Haha.
96. Har du en egen hemsida? Ja, denna? Ifall den räknas.
97. Är du medlem på den engelska bilddagboken? MEN!?
99. Vad är klockan just nu? 18:53
100. Är det jobbigt att svara på frågor? Väldigt. Börjar bli det nu iallafall.
101. Hur ser din dataskärm ut? Det är en ganska stor rektangel.
102. Har du städat idag? Nä-e.
103. Har du varit ute idag? Ja, vi har ju alla våra lektioner i paviljongen... TA MITT LIV.
104. Vem ringde du senast? Emma tror jag.
105. Vad var du senast arg på? Att mamma fräste åt mig när jag frågade om vi skulle äta pajen. Lol.
106. Vad har du för status på msn just nu? Asså jag orkar inte ens svara på dom här frågorna, får bara damp. Hahaha.
107. Är du ofta inne på msn? MEN NEJ.
108. Önskar du att du var tjockare? HAHAHHAHAHA VAD TROR DU!? Patetisk fråga.
109. Hur många hus har du bott i? Vet inte, har bott i många lägenheter innan.
110. Är du medlem på last.fm? Det är..?
111. Lyssnar du på webradio? Inte riktigt.
112. Bäddar du sängen? Om någon kompis ska komma över eller nåt. Annars så nope.
113. Har du lätt för att somna? NEJ! Förut somnade jag skitlätt men nu tar det typ 2-3 timmar innan jag somnar. JÄMT.
114. Snarkar du? Nej? Lol.
115. Vad har du för startsida? Facebook på datorn men på surfplattan har jag nån ASUS-skit.
116. Har du ett sladdlöst tangentbord? Nej..
117. Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon? Nej.
118. Vad lyssnar du på just nu? Whatcha got Seb1Beatz Remix - Dessie
119. Vad har du för ögonfärg? Typ standard blå. Hatar mina ögon.
120. Vill du tatuera dig? Japp.
121. Vad har du för visningsbild på msn? En bild på mig själv.
122. Vilka sidor/program är du inne på nu? Nytt inlägg och spotify.
123. Laddar du olagligt ner musik? Japp, men har inte gjort det sen jag fick spotify utav min bror men den går ut imorgon och då blir jag emo. !!!!!!
124. Har du en egen ipod? Nej.
125. Är du fet? JA!?
126. Vad önskar du dig i julklapp? En systemkamera och en iphone, fast det är typ 340 dagar kvar till jul haha.
128. Har du sett filmen linas kvällsbok? Nej.
129. Är du emo? Nej? Haha.
130. Vad stör du dig på? Snobbar som tror att dom är mer värda än andra, folk som snackar bullshit och dryga/falska människor.
131. Vad är emo enligt dig? Typ svarthåriga, läppiercade människor med skotskrutiga kjolar, höga svarta strumpor, svarta armstrumpor, bleka, blyga och som lyssnar på deppig musik.
132. Brukar du lyssna på hög musik? Nope.
133. Vad gör du om dagarna? Typ går i skolan, kommer hem fyra, äter, tittar på tv, håller på med surfplattan, äter mat, sätter mig vid surfplattan, tittar på tv, håller på med surfplattan, byter om, borstar tänderna, fixar iordning för morgondagen, tittar på tv, håller på med surfplattan, somnar.
134. Tycker du om popcorn? ÄLSKAR popcorn. Kan äta en hel påse på typ tio minuter. Jag lovar.
135. Vilken är din favoritläsk? Cola, helt klart!
136. Vad är din favoriträtt? Åh, den här var svår! Men jag älskar ihopblandade grejer. Typ ris med grytor, pasta med såser, risotto och sånt där. Mycket såser. Lol.
137. Vad tycker du om raggare? Om du menar Rockarbilly-raggare så tycker jag att dom ska växa upp och inse att det är 2012 och inte 1952. 
138. Vad tycker du om punkare? Jag tycker att dom borde tona ner frisyrerna lite och sänka ipod-ljudet för ingen vill höra skrikande huliganer.
139. Har du skärt dig nån gång? Nej!? Haha sådana problem har jag inte direkt.
140. Är du död? Aa, det här är tredje gången gillt.
141. Är du osynlig? Ibland.
142. Filar du naglarna? Nej, tycker det är asjobbigt.
143. Har du fräknar? Ja..
144. Har du posters på dina väggar? Haha japp.
145. Vem är snyggast i My Chemical Romance? Har aldrig sett vilka My chemical romance egentligen är så jag vet inte.
146. Vem känner du som har haft mest mobiler? Emma Blomberg tror jag. Hon hade en mobil nokia, sen fick hon en rosa, sen fick hon en ny rosa som hon tappa bort och då fick hon ännu en rosa tror jag, sen gick den sönder och då fick hon en ny rosa har jag för mig, sen fick hon en grå, sen fick hon en iphone. Har jag rätt!? Hahaha.
147. Vilket är ditt favoritämne? Vanligtvis engelska men för tillfället svenska för vi får skriva en berättelse och dom som känner mig väl vet att jag älskar att skriva.
148. Vilket ämne hatar du? SO, IDROTT, NO, BILD OCH SPANSKA.
149. Vilket ämne har du bäst betyg i? Engelska.
150. Vilket ämne har du sämst betyg i? Idrott, lol! Var typ aldrig med på lektionerna i första terminen.. Hatarrrrrr idrott. Men nu har jag varit med på typ alla sen i oktober.
151. Favoritstad? Alanya för tillfället men om jag åker till USA kommer den staden jag varit i bli min favorit. Det lovar jag.
152. Favorit loka? Hatar kolsyrat vatten.
153. Cola eller cola light? Cola light! Jag känner mig jämt så nyttig då.
154. Älskar du din dator? Nej, men jag älskar min surfplatta. Den är typ min dator.
155. Är din dator bög? VI FICK INTE AVSLÖJA!!! DAMN YOU, ATT DU ALLTID MÅSTE AVSLÖJA ALLT!!
156. Vad är ditt favoritplagg? En beige lång magtröja på vintern men mina vita shorts på sommaren.
157. Vilka affärer handlar du oftast i? Ifall jag har pengar, vilket jag aldrig har, blir det nog New yorker, Gina och H&M..
158. Vart handlar du? När jag är på stan brukar jag gå till H&M, Rut m.fl, Gina tricot, Bik bok, New yorker, Monki och massa fler ställen men jag handlar mest på typ H&M, Gina och New yorker. Har aldrig hittat något på Monki och senast jag shoppa på New yorker var i somras.
159. Favorit tvserie? Degrassi: the next generation sa jag ju!
160. Tycker du Top Model är roligt? Avgudade det förut för jag kunde kolla direkt när jag kom hem från skolan men det kan jag inte längre så nu gillar jag det inte sådär överdrivet mycket. 
161. Vilken är din favoritbok? Ouff, har ju inte läst klart Justin Bieber's än men hittills är den riktigt jäkla bra. Fast jag äääälskar beautiful dead-serien och Expert på att rodna är en favoritbok! Haha jag är en bokmal.
162. Favoritfilm? Never say never, step brothers, american pie.. Asså jag är en sucker för komedier.
163. Vilken är den bästa musikgenren? House och Hip hop tror jag. Love it!
164. Bada eller sola? Nu för tiden föredrar jag sola men jag orkar aldrig sola.. Fast ska börja på riktigt nu 2012.
165. Katt eller hund? Hund, fast katter är himla mysiga dom också.
166. Åska eller sol? Sol! Hatar åska..
167. vinter eller sommar? SOMMAR!
168. Knarkar du? WTF nej?!?!?!
169. Röker du? Nej!?!?!?!
170. Snusar du? Nej?!?!?! Skulle aldrig våga något utav dom ovanstående och jag vill för den delen inte heller. Jag tänker ALDRIG dricka, röka eller skit innan jag är 18. Det är bara folk med problem som gör och sådana som söker uppmärksamhet och det är något jag verkligen inte kommer göra genom sån skit.
171. Äter du? Jaaaaaa hahaha.
172. Snattar du? Nej!? Jag skulle vara för rädd att bli tagen så jag skulle aldrigggg våga.
173. Röker vattenpipa? Aldrig provat.
174. Är MER gott? Nej hahha.
175. Tycker du om salt? Jaaa, hihihi. Emma och Sara tyckte jag var konstig när jag åt salt en dag i skolan, uhuhu.. Tydligen är det konstigt att äta ketchup på donken också.
176. Har du kysst din egna spegelbild? AHAHAHAHA NEJ!? Så fjortis skulle jag aldrig bli!
177. Vad tänker du när du ser din spegelbild? 'Euw, who's that fat lady?!'
178. Ät en banan? Nej det är snusk!
179. Har du runkat nångång? JAG ÄR EN TJEJ! Hahahaha.
180. Använder du för mycket hårspray? Använder inte hårsprej what so ever.
181. Man ska borsta håret hundra gånger om dagen, gör du det? Nej det ska man inte göra för då utsöndras hårets naturliga oljor och det resulterar i att håret blir fettigt.
182. Favoritsäng? Min!?
183. Har du en snopp? HAHAHAHHA NEJ!?
184. Har du sovit i en säng på ett varuhus? Nej, men jag vill.
185. Vill du ha sex just nu? Nej?!?! Jag är 13 år för fan?!
186. Har du ljugit någon gång? Många gånger, men bara sådana här smålögner.
187. Favoritmeny på donken? Åh jag vet inte.. Typ McChicken-meny. Eller chicken nuggets-meny eller lilla menyn med cheese eller QP-cheese meny fast jag har bara ätit det en gång and the list goes on.
188. Donken eller burger king? Donken!
189. Svart eller vitt? Svart tror jag.
190. Rosa eller grönt? Grönt.
191. Död eller levande? Levande?
192. Rädda joppe? Haha va!?
193. Tittar du på tv just nu? Nej.
194. Skulle du kunna vara med i en porrfilm? MEN NEJ!? Varför massa äckliga frågor?
195. Favoritkaraktär i simpsons? Homer såklart.
196. Skulle du kunna sjunga på allsång på skansen? Hahaha aldrig! I'm not a svensson-barn.
198. Skulle du vilja gifta dig med marilyn manson? Nej aldrig!
199. Skulle du kunna tänka dig att ha sex med nån i blink-182? ASSÅ JAG ÄR 13 ÅR, JAG SVARAR INTE PÅ SÅN HÄR SKIT.
200. Städat eller stökigt? Städat, men jag suger på att hålla det städat..
201. Bästa sexplatsen? -
202. Favorithalstablett? Läkerol.
203. Är du ofta sjuk? Nope.
204. Gillar du anonyma bevakare? ..?
205. Vågar du rapa högt inför andra? Tyvärr ja, hahaha.
206. Skriver du mer än 2 utropstecken? När jag är riktigt glad över något, ja. Hahaha. Men annars nej, tycker det är otroligt fult fast ett utropstecken kan ju inte riktigt beskriva min glädje när t.ex. Soulja boy följer mig på twitter så..
207. Vad är klockan nu då? 19:19
208. Vad är det för datum? 26/1-12
209. Vad ska du göra sen? Göra koksaltlösning.
210. Är du inne på msn nu? Nejjjjj.
211. Hur många har du blockat på din msn? Vet inte men du har redan frågatttt.
212. Är nallar söta? Nejjjjj.
213. Är Rob söt? Rob Kardashian jaaaaa.
214. Vart handlar du helst mat? Donken eller La baguette.
215. Favoritglass? Mcflurry Toblerone! Åt den i lördags och den var läskigt god.
216. Hemmakväll eller fest? Fest, älskar att dansa!
217. Privat fest eller festa med folk på stan? Festa med folk på stan, som folkets! Skitkul då.
218. Ditt nordiska favoritland? SVERIGEEEEE!
219. Älva eller vampyr? Inget, hatar båda.
220. Gud eller djävulen? Gud.
221. Vilken övernaturlig förmåga skulle du vilja ha? Typ kunna läsa folks tankar. Eller typ superhörsel så man kan höra när folk snackar skit om en.
222. Hus eller lägenhet, vad väljer du? Hus, helt klart.
223. Favoritgrönsak? Gurka och sparris, för jag hatar grönsaker.
224. Har du anorexia? Nej, men väldigt ofta ber jag till gud om att få det. Ja, jag är desperat.
225. Vem shoppar du helst med? Vet faktiskt inte!
226. Räcker hundrakronor till mycket när du är inne på H&M? Inte riktigt dude.
227. Hur vill du dö? Jag vill dö genom att bli skjuten eller nåt. Vill inte dö när jag är typ 98 år iallafall.
228. Skulle du vilja att det görs en sida för dig på lunarstorm när du dör? Inte lunarstorm men en blogg eller nåt skulle vara jättegulligt, eller typ en facebook-sida.
229. Nedfryst, aska eller nedgrävd när du dör? Nedgrävd tack. Vill iallafall att nån ska komma ihåg mig..
230. Är bilddagboken den bästa sidan som finns? Men nej?
231. Hur ofta sitter du vid datorn? Inte så mycket vid datorn längre faktiskt.
232. Har du klippt ditt eget hår? Bara baby-håret.
233. Har du gråtit efter att du varit hos frisören? Tror inte det?
234. Favoritöl? Jag vet inteeeeeee, har aldrig druckit öl.
235. Vitt eller rött vin? Jag vet inteeeeeeee.
236. Öl eller vin? Men ge er, jag är 13.
237. Coca cola eller red bull? Cola!
238. Vad ska man blanda vodkan med? Jag vet inte, vet ingenting om sprit och sånt.
239. Havet eller sjön? Är inte det samma grej? Lol.
240. Favoritö? Vet inte! Hoho. Turkiet är väl inte en ö? Right?
241. Vem står dig närmast; mamma eller pappa? Mamma, helt klart. Men ibland önskar jag pappa lol.
242. Vad klarar du dig inte utan? Min mobil och framför allt twitter. Typ dör utan det.
243. Behöver du mer kärlek? I don't think so.
244. Blir du full varje helg? Jag har aldrig varit full så nej.
245. Är du natt eller dagmänniska? Nattmännisk.
246. Är du vampyr? Nej, vampyrer är störande. Hatar sån där skit.
247. Har du varit med i något rollspel? Men nej?
248. Favorit "the sims"-spel? Tror the sims 3 kvällsnöjen eller nåt. Nice att kunna bli känd och sånt.
249. Festa eller festival? Har aldrig varit på festival. Men när jag skriver festa menar jag typ dansa tills fötterna värker.
250. Ska du på pride? ..?
251. Vill du det då? Uh?
252. Är du transa? Ser det ut som det eller?
253. Vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden? Jag skulle inte ödslat min tid på människor som jag inser nu inte förtjänat det!
254. Vad skulle du välja, åka framåt i tiden eller bakåt? Bakåt. Vill ändra min barndom litegrann. Hade lätt gjort det om jag hade kunnat se i framtiden..
255. Barn eller vuxen? Barn!
256. När ska du flytta hemifrån? När jag är typ 18 eller 19, ska flytta in till stan. Orkar inte bo mitt ute i f*cking ingenstans?
257. Eller har du redan gjort det? Nej.
258. Går du i kyrkan varje söndag? Hahaha nej!?
259. Svävar du på rosa moln varje fredagkväll? Det betyder?
260. Har du piercat någon? Nej haha.
261. Är du laglig? Jag venne.
262. Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? Lätt, jag tänker på det asofta! Fettsuga, lyfta ögonbrynen, fylla överläpparna och lite mer. Hohoho.
263. Värsta musikstilen? Klassisk, country, jazz och sån skit. Tål typ inte en sekund utav sånt.
264. Resesätt du föredrar? Typ flyga till Turkiet och sola, bada och shoppa i några veckor. Synd bara att vi jämt gör det i endast en vecka.
265. Är Britney en bra mamma? Jag tycker det är skitsynd att hon började med droger och sånt, tror att hon hade varit en toppenmamma annars.
266. Vem är du mest lik i mumintrollet? Jag vet knappt hur mumintrollen beter sig längre, har glömt. Haha!
267. Vilken skådespelare är hetast? Justin Bieber! Han har medverkat i CSI två gånger och några enstaka Disney-avsnitt också.
268. Tvättbräda eller ölmage? TVÄTTBRÄDA, helt klart!
269. Vill du ha barn någon gång? Bara med en snygg kändis.
270. Har du sjungit singstar nångång? Jaaadu.
271. Vilken är din favorit då? Vet faktiskt inte..
272. Favoritparfym? Someday.
273. Använder du deodorant? Japp, annars luktar man svett typ.
274. Är du beroende av nånting? Nej.
276. Favoritradiokanal? Rix FM, det sööööög att den försvann från Örebro.. Mix megapol spelar bara gammalt skit i typ ett år innan dom byter.
277. Favoritbil? Range rover.. Ahh, ge mig.
278. Vad tycker du om att helen sjöholm har legat på sverige toppen i över tre år? WTF?
279. Favoritförfattare? Katarina von Bredow, Eden Maguire och Cassie. Hihi.
280. Vad vill du bli när du blir stor? Rappare eller dansare.
281. Favoritmodeexpert olivia eller sofia båda från aftonbladet? Ingen aning?
282. Senaste biofilm du såg? Min låtsasfru tror jag?
283. Skulle du torka dig med pengar om du hade flera miljoner? HAHAHAHA NEJ!?
284. Är du rik eller fattig? Jag är fattig men mina föräldrar är väl normalt I guess. Jag vet inte!
285. Vad tycker du om Beckhamfamiljen? Vet inte.
286. Favoritsport? Dans.
287. Silvertåget eller kustpilen? .. Va?
288. Har du sett filmen spökhistorier? Eh, nej?
289. Var den bra då? -
290. Vilken historia är läskigast? Din mammas.
291. Har du långt hår? NEJ, PISSKORT! Det suger.
292. Vill du ha längre/kortare? Längre!?!?! Hatar mitt kortishår.
293. Schlagernörd eller? HAHAHAHA INTE RIKTIGT.
294. Kungafamilj eller president? President! Tänkte faktiskt på det härom dagen..
295. Sämsta veckodagen? Torsdag och tisdag, fyfan vad jag hatar vårat schema då..
296. Har du en dålig hårdag idag? Nja faktiskt inte.
297. Tror du på ett liv efter döden? Jag vet ärligt talat inte..
298. Är du politiskt intresserad? Nej?
299. Är du rädd för att dö? Ibland, ja.
300. Vad är klockan nu då? 19:35


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0