100 saker jag tycker

Jag är ganska irriterad just nu så det sitter ju fint, right? Älskar att skriva mina åsikter när jag är arg asså.. Eller inte. Men är skituttråkad så det får bli så nu.

1. Tre namn jag lyssnar till: Mathilda och två till som mamma och pappa kallar mig lol.


2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag inte tolererar att ta skit.


3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att när jag blir förbannad kan jag kanske säga lite för mycket lite för högt.


4. Detta är jag rädd för: Spyor, utskällningar, lärare, vuxna, saker jag inte kan kontrollera och mig själv.


5. Tre saker jag vill ha varje dag: Pommes frites, iphone och en snyggare kropp.


6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Klippa av mig mitt hår, dricka alkohol och röka.


7. Detta tycker jag om att göra: Titta på tv, spela dator, vara ensam, gråta, spamma twitter, spela gitarr, måla naglarna, sminka folk och massa annat.


8. Detta vill jag göra just nu: Skaffa några nya vänner som jag kan umgås med på fritiden.


9. Bästa känslan: När en kändis retweetar en på twitter/följer en, den känslan är oslagbar...


10. Värsta känslan: När någon spyr och när lärare/vuxna säger till mig att dom måste prata med mig, den känslan som jag får då kan jag inte beskriva med ord.


11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: Att han är snäll och inte behandlar mig/annat folk som skit.


12. Är jag kär just nu? I kändisar, ja. I 'vanliga' människor, nej.


13. Jag vill gifta mig: Med en rik/en kändis, ja.


14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: För mycket för att skriva här men kan skriva några: Träffa Justin Bieber, träffa One direction, gifta mig med Justin, gifta mig med Zayn, Harry och Niall, flytta till USA, köpa massa 100% äkta märkes-klädesplagg/grejer, lära mig att spela gitarr, hoppa bungee-jump, gå ner massa i vikt, bli snygg och massa massa massa mer grejer.


15. Min käraste ägodel: Min mobil.


16. Något jag vill ha i present: En iphone.


17. Detta har jag på mig just nu: Jeans, en normal baströja med ränder.


18. Favoritkläder: Shorts och en lång magtröja/tighta jeans och en lång magtröja/shorts och en tight långärmad tröja/shorts och en snygg topp/klänning/stickad tröja och shorts/tjocktröja och shorts/tighta jeans och tjocktröja/skjorta och shorts. Inte så lätt att bestämma mig direkt men om man kollar vad jag skrev mest så blir ju shorts favoritklädesplagget.


19. Favorit djur: Apa och åsna tror jag.


20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: R&B, House, hip/hop, rap och pop skulle jag kunna tro.


21. Favoritlåt just nu: Baby/Better togheter - Antonio Amoroso. Så j*kla grym, sök på youtube.


22. Roligaste ämne i skolan: Engelska.


23. Tråkigaste ämne i skolan: IDROTT! Sen SO sen NO sen bild......


24. En bok jag gillar: Beautiful dead Jonas bok eller Expert på att rodna.


25. En film jag älskar: Om ni känner mig så vet ni att jag inte är speciellt intresserad utav filmer, tar mig aldrig tid att kolla på dom direkt. Men Never say never skulle jag nog säga.


26. Favorit tv-program? Oh det där var svårt.. Fast i nuläget skulle jag nog säga Degrassi eller Supersize vs Superskinny.


27. Favoritdoft: Someday!


28. Detta äter jag gärna: Risotto, pommes frites eller bakad potatis med kyckling. Sen finns det 93284529035729 andra grejer också men sa bara dom tre jag nog älskar mest.


29. Dricker helst: Coca cola light (L)


30. Favoritgodis: Saltlakrits eller mörk choklad (L)


31. Hit vill jag gärna åka på semester: USA eller såklart Turkiet!


32. Färg på mina ögon: Jag skulle vilja säga blå/gråa men tyvärr är dom nog mest blå.


33. Min längd: 163,5 cm. Jaaaaaa kortis.se.


34. Jag tror på: Din mamma.


35. Jag spelar: Dator hahahaha.


36. Person jag beundrar: Nicki Minaj för att hon vågar vara sig själv och skiter i vad alla andra tycker om hennes musik och om hennes stil.


37. Så här bor jag: En villa med pool ute på landet i Örebro.


38. Antal döda krukväxter i hemmet: HAHAHAHA ingen aning.


39. Det här tänder mig: Man tänder väl ljus?


40. Det här gör mig avtänd: Blåser ut ljuset.


41. Favoritfärg: Lila och grön.


42. Favoritcitat: 'Never say never.' - Justin Bieber


43. En hemlighet jag vet: Öh. Hemligheter är väl till för att hållas lol?


44. Bästa present jag fått: Antagligen min kamera om man kollar på alla jular/födelsedagar men om man kollar varje jul/födelsedag för sig så är det ju annorlunda. Lol.


45. Senast köpta skiva: Brukar inte köpa skivor så den senaste jag fick och det var Under the mistletoe hihihi.


46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina ben längst ner för där är det smalt, yaay.


47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Min mage, mina lår, mina armar och mitt ansikte.


48. Udda förmåga/egenskap: När jag skriker låter jag som en kille!


49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En apa.


50. Vad lyssnar du på just nu? Girls fall like dominoes - Nicki Minaj


51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Inte ett skiiit haha.


52. Var är dina föräldrar födda? Örebro båda två.


53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Utorrent och det installerade jag igår faktiskt, lol.


54. Vilken är din favoritrestaurang? Oh gosh, ingen aning..


55. När badade du i en pool senast? I september.


56. Har du varit med i någon skolpjäs? Typ haha, men vi blev tvingade.


57. Hur många barn vill du ha? Helst inga men om jag gifter mig med Justin, Zayn, Harry eller Niall vill jag ha två stycken!


58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Country, jazz eller klassisk tror jag, fyfan i h***ete.


59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Nej inte riktigt.


60. Vad har du för TV-kanaler? Ska jag rabbla upp alla? Hahaha. Men typ ettan, tvåan, trean, fyran, femman, sexan, sjuan, åttan, nian (finns det nån nian?), tian (finns det nån tian?), elvan, typ viasat golf, viasat boxning, viasat hockey, viasat fotboll, viasat racing, all viasat-skit, tv4 komedi, comedy central, mtv, disney channel, nickelodeon, boomerang, disney xd, cartoon network, några historia-kanaler, några crime-kanaler och så tusen onödiga tråkiga-skitkanaler.


61. Har du åkt moped någon gång? Nej, men motorcykel.


62. Har du busringt någon gång? Ja hahaha.


63. Har du fått felparkeringsböter? Nej jag är inte gammal nog än lol.


64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Skrev ju det däruppe, SJÄLVKLART skulle jag kunna tänka mig! Vill faktiskt göra båda innan jag dör.


65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Turkiet? Inte f*n vet jag lol.


66. Har du en egen trädgård? Ja.


67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? South park!


68. Kan du alla orden i nationalsången? Du gamla du fria du hel.. Ah där krascha det.


69. Badkar eller duschkabin? BADKAR!!!!!


70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Inte sett nån den här månaden.


71. Favoritpizza? Finns så mångaaaa! Antagligen kyckling, vitlök och sparris. Tröttnar aldrig på den.


72. Chips eller popcorn? Den där var svår.. Men chips tror jag, finns lite mer att välja på.


73. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte läppstift men vill ha, i någon ljus rosa som är rätt lik läppfärgen.


74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? HAHAHAHAHA VA!?


75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nope, tror inte det finns i min ålder i Sverige?


76. Apelsin- eller äppeljuice? Äppeljuice lätt!


77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Vilma tror jag och hon åt en räksallad och jag åt bakad potatis med kyckling, haha.


78. Favoritchoklad? MÖRK!!!! (L)


79. När röstade du senast? Röstade om vad?


80. När åt du en hemodlad tomat sist? Aldrig ätit hemodlad tomat, hatar tomat.


81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Jag tror det fast vi glömde hämta den. Eller det var en medalj kanske? Ett dans-pris, och vet ni hur mycket jag ångrar att vi inte hämta den...?


82. Är du bra på matlagning? Hyfsad men mamma låter mig aldrig göra något helt ensam haha.


83. Klarar du att tanka själv? Nej!?


84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? Nej men jag har velat so badlyyy, tänker faktiskt på en grej flera gånger om dagen. En slags grej man satte t.ex. runt magen eller runt låren sen så vibrerade den bort fettet.


85. Pepsi eller Coca Cola? COCA COLA!!!


86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Aldrig haft ett riktigt jobb.


87. Vad var det senaste du handlade? Ingen aning, kläder tror jag.


88. Har du kräkts offentligt: Nej som tur är haha.


89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: Mångmiljardär!


90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Med kändisar, ja. Med 'vanliga' människor, nej.


91. Har du ringt något betalnummer: Japp.


92. Kan man vara vän med sitt ex: Nej, det tycker inte jag för ens nästa 'partners' skull.


93. Vem var det du besökte på sjukhus senast: Har aldrig varit på sjukhus för mig själv men hälsa på min farmor för kanske 4-5 år sen?


94. Hade du mycket hår som liten bebis: Ingen aning.


95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: Typ 'Hej det här är Mathilda lämna ett meddelande så ringer jag..' eller nåt skit jag vet inte.


96. Vad har du i din väska: Skrev det i ett inlägg för ett tag sen men jag har rensat den nu så har typ busslista, paraply, nycklar, extra skåpnyckel, lepsyl, ipren, nagellack, m.m.


97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: Checkar twitter, facebook och bloggar på telefonen. Laddar möjligtvis ner någon app också och kanske spelar nåt spel ifall inte klockan är för mycket.


98. Vad är du tacksam för idag: Att jag bor i ett hus med värme och elektricitet och har alla i min familj vid liv.


99. Var hittade du den här listan: Listfolder


100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Vet inte, tre random personer som kommenterar det här inlägget efteråt! Yeah.



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0