Wiho

Yo luvies!

Vi har flyttat in den stationära datorn på mitt rum medan vi gör om Isaks rum, snacka om glad tjej här!?

Har precis kollat bloggar och tänkte nu spela sims, wohooo! Bakade en kladdkaka förut som blev väldigt yum.. Har kommit på hur jag ska göra med småätandet, och jag börjar med skiten imorgon. Vi får se hur det blir, jag skriver ett separat inlägg om det ikväll, eller tidsinställer till imorgon. Ska också tidsinställa ett inlägg med kaloriräknaren jag använder, yessir!

Har inte blivit så mycket viktsnack på sistonde, har tröttnat på skiten. Men nu ska jag ta tag i det igen för jag vill verkligen detta och jag vet att jag kan uppnå det ifall jag håller mig till 'reglerna'.

Aja ska dra nu ifall jag ska hinna köra i någon timma. Jag spelar på en familj och det var först en hästtjej/bonde som träffade en kille och dom fick ett barn, en kille. Jag ville ha en tjej så jag gjorde ett till men det blev också en kille. Då gjorde jag ett till som också blev kille. Då gjorde jag ett till som också blev kille, samma dag blev han gamling så jag adopterade en tjej och sen flyttade jag ut med tjejen, dom två äldsta killarna och tjejen. HAHA! In your face old man. Det är iaf jättekul och det ska bli en sån här 'generationsfamilj' för hon och gamlingen är fortfarande gifta och så, så dom träffas ju ibland.

MEN HEJDÅ PUSSPUSS SES SEN. LOL.


Färska bilder, mihihi. ♥



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0