Stora musiktestet

1. Vad lyssnar du på just nu? Rehab med Amy Winehouse.


2. Nämn en låt som gör dig ledsen. Jag vet faktiskt inte, det finns ett par stycken.


3. Vilken är världens mest störiga låt? Någon Sean Banan, nej jag vet inte.


4. Favoritband/artist, of all time? Justin Bieber, helt klart.
 

5. Band/artist du nyligen upptäckt? Ansiktet.
 

6. Bästa kvinnliga röst? Selena Gomez.
 

7. Bästa manliga röst? Justin Bieber.


8. Vilken musikstil lyssnar du mest på? Pop och R'n'B tror jag.
 

9. Vad lyssnar du på när du vill bli glad? LMFAO. Haha, då blir jag hyyyper!


10. Vad lyssnar du på när du vill lugna ner dig? Någon lugn, typ Pray.


11. Senaste konserten? RIX FM konserten för typ tusen år sen.

 
12. Vem eller vilka lyssnar du på mest just nu? One direction tror jag. Har blivit mycket dom senaste tiden.


13. Mest hatade bandet/artisten? Lady Gaga tror jag, står inte ut med henne längre.. Åh!


14. Låt som får dig att tänka? Pray här också faktiskt.
 

15. Band du anser att resten av världen borde älska lika mycket som du..? One direction. Teehee.


16. Fräckaste musikvideon? Den här kan jag inte svara på! Det går inte! Haha.


17. Kan du spela någon instrument? Håller på och lära mig gitarr för tillfället, hoho.


18. Har du någonsin deltagit i en moshpit? ....?


19. Är du medlem i ett band? Nope, men när jag och Sara lärt oss färdigt gitarr ska vi sätta igång och skriva egna låtar tror jag, hahaha. Vi får se hur det blir med det....
 

20. Har du någonsin dejtat en musiker? Nej.


21. Önskar du att du var musiker? Jaa!


22. Bästa tjejbandet? Finns inget bra tjejband, bara bra tjejartister.


23. Senaste låt du hörde på radio/cd etc. Ingen aning, det var någon på NRJ igår men var inte speciellt uppmärksam.


24. Vad tycker du om klassisk musik? HATAR DET, DEN HÄR OCH COUNTRY ÄR DOM JAG HATAR MEST! OCH JAZZ, FYF*N!


25. Vad tycker du om countrymusik? HATARHATARHATAR.


26. Vad tycker du om death metal? Helt okej faktiskt. Nu dör ni nog.
 

27. Senaste STORA bandet du såg live? Ingen aning..


28. Lyssnar du på musik på främmande språk? Nej haha.


29. Om du var ett instrument, vad skulle du vara? En ukulele.


30. Lyssnar du på radio? Inte speciellt mycket, nej.
 

31. Gillar du MTV? Älskar!


32. Har du träffat någon känd musiker? Ja, ett par stycken I guess. Fast bara svenska!


33. Vilken låt beskriver dina känslor just nu? Just nu? Hm, jag vet inte. Kan inte komma på någon bara sådär.


34. Låt(ar) som beskriver ditt liv? Jag vet inte, jag är bara 13 år. Mitt liv har just börjat.


35. Kan du namnet på alla bandmedlemmar du lyssnar på just nu? Amy Winehouse.


36. Vilken känd musiker skulle du gifta dig med om du fick chansen? Justin Bieber eller Zayn Malik!


37. Favorit filmsoundtrack? Soundtracket till Never say never. Hohohoho.


38. Vad lyssnar dina föräldrar på? Mamma lyssnar på typ rock blandat med det allra senaste, t.ex Pitbull, Taio Cruz, m.fl. Pappa däremot lyssnar bara på rock fast vissa poplåtar gillar han, t.ex. Ambitions med Donkey boy.


39. Vad lyssnar du på precis NU? Rehab med Amy Winehouse, haha! Spotify premium gick nyligen ut så får lyssna på YT igen och då blir det bara en låt i taget eftersom jag inte orkat knåpa ihop en spellista ännu.


40. Använder du bandtröjor? Jaa, fast jag har inga!


41. Är du en groupie? Ne?



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0