Ska vi göra något äckligt baby?

Hejhejhejhejhej.

Har lyssnat på Äckligt med Ansiktet för första gången idag och första gången jag lyssna tänkte jag 'driver du med mig? är det en LUGN låt? fyf*n vad jag hatar den.' men sen tänkte jag att jag måste lyssna på den så jag kan vara normal precis som alla andra och andra gången jag lyssna på den tänkte jag 'ahme den var okej.' sen tredje gången så ba 'JAG ÄLSKAR DEN♥♥♥'

DET HAR GÅTT FLERA VECKOR BABY SEN VI LÅG DÄR HOS DIG OCH DU FRÅGADE MIG SKA VI GÖRA NÅGOT ÄCKLIGT BABY? Jag vet att alla har spammat sönder den på fb men jag har inte orkat lyssna förrän nu. Ihihihihi. Samma sak med fest hos mange, jag lyssna på den när alla hata den typ.. Lol. Jag orkar inte vara som alla andra så lyssnar alltid på låtar lite för sent med mening nästan. Håhå. Kalla mig galennnn.

Okej egentligen har jag ingen mening med detta inlägg förutom att jag ville berätta hur jag gått och kärat ner mig i denna låt.


Postat av: Sandra - Texas

Naaawie! Gud vad glad jag blev av din kommentar! Tack sötnos (: xXx

2012-02-10 @ 22:53:30
URL: http://texsas.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0