Mina planer för lovet!

Hej igen sötnosar!

Sa ju att jag skulle lägga upp mina planer för sportlovet så jag tänkte göra det nu!

Imorgon tror jag att jag ska upp på stan med Sara och Emma men vi har inte snackat något om det så jag vet faktiskt inte.. Fast ska smsa dom innan jag går och lägger mig så får vi se. Då ska jag köpa en svart bandeu till min spetströja.

Sen på söndag ska jag gymma med pappa och sola solarium! Härligt värre. Nu j*vlar ska jag bli brun säger jag bara! Tänker inte gå runt och vara en blekfis svenne något mer.

På måndag har jag faktiskt inget planerat än, kanske hittar på något med pappa eller åker och gymmar igen..?

På dan på tisdag har jag heller inget planerat men på kvällen ska jag och pappa gymma! Härligt.

På onsdag har jag inga planer hittills.

Samma med torsdag.

PÅ FREDAG, blir det typ disco (?) i stan någonstans! Sjuuukt taggad, men vi får se vem jag åker med. Emma ska ju till Sthlm men hon skulle försöka fixa så hon kommer hem på fredag.. Sara skulle antagligen med mig men jag vet inte hur det blir, sen kanske Kamilla hänkar också. I have no idea, annars får jag leta på nån annan kompis som vill följa med.

På lördag har jag ingenting planerat, samma med söndag!

Ska försöka klämma in att spela hockey med Sara någon dag också, sen ska jag åka massa skridskor med pappa, leta på ett par skidor och kanske åka till Storstenshöjden igen. Som sagt, jag kommer nog inte vara så rastlös som det verkar.

Påtal om något annat, jag är klar med headern och bakgrunden till designen nu! Riktigt najs. Ska bara fixa kommentarsfältet, kanske separera menyn från inläggssidan fast det blir nog riktigt krångligt med tanke på headern, sen fixa 'sök i bloggen', 'kategorier', 'länkar' och dom där grejerna och sen lite småkodning på det. Men det orkar jag inte med i kväll för jag har träningsvärk överallt och är ganska trött by now så designen kommer nog upp imorgon.

MEN PUSS MINA FINA LÄSARE, VI HÖRS LATEEERO!


I brist på bilder som hör ihop med inlägget får ni en på min heeeta framtida man. Love you! ♥

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, vi har inte lov än så har inte planerat något än ^^ Du har lov nu va? :D

2012-02-18 @ 02:56:50
URL: http://four.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0