Hungryyy

Hola dolls!

Har spelat sims i typ fem timmar nu.. Oh gosh dagarna bara rusar förbi typ. Fast det är bra, då går det fortare tills fredag. Hihi!

Efter tandläkaren drog jag och pappa och titta på skidor. Hitta ett par skitfina men pappa tyckte att dom var för dyra eftersom jag bara åker några gånger per år..

Sen stack jag hem och åt och satte mig vid sims. Lol. Har mulat i mig mörk choklad, typ en halv chokladkaka, för kanske tre timmar sen men äncdå är jag hungrig nu. WTF? Är typ ashungrig, magen kurrar. Hoppas det inte blir rester idag, då  börjar jag grinaaaa.

Ska prova massa kläder till discot ikväll och kolla vad jag ska ha. Jag måste VERKLIGEN ha ett par genomskinliga svarta tights men jag vågar inte fråga mamma eller pappa om pengar så i sådana fall får jag gå utan tights. Lol. Mamma kommer döda mig.

Men vi hörs senare luvies, PUSS!


Jeremy och Jazmyn.. För söta!

Postat av: JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Gissa vem som är tillbaka? :)



HOPPAS ALLT ÄR BRA :D KRAAAAAAM

Och kika gärna in på min nya blogg!

2012-02-21 @ 18:19:03
URL: http://jaghetermolly.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0