Havre flakes




Jag har köpt Havre flakes och mild naturellyoghurt idag så nu ska jag skippa rostade mackor till mellanmål och köra på det här istället! Eftersom det smakar skit är mitt mål att sluta äta mellanmål överhuvudtaget. Tror faktiskt att jag kommer gå ner i vikt med hjälp av detta eftersom jag äter säkert 1000 kalorier på mellanmål varje dag. Jag skojar inte!

Håll tummarna nu att det här kommer fungera, det ska jag göra!

Postat av: Frida

asså åhh, du och dina sätt för att gå ner i vikt... blir gaaaalen på dig, du är perfekt som du är och ska inte tänka på vikten i din ålder. lev livet och ät vad du vill!

menmeen, haha älskar dig min bästaste!

<3

2012-02-05 @ 20:09:36
URL: http://fridaoantonia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mmm, ser goda ut...not!

2012-02-06 @ 07:50:07

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0