CUZ BABY TONIIIGHT

Hello dolls!

Gick upp för inte alls längesen, jag skulle gått upp kvart i sju men kom upp tre minuter efter sju istället.. Åhh vad jag HATAR morgonar. Värsta tiden på hela dagen. Har iaf precis ätit upp min frukost och ska sen börja göra mig iordning. Mitt hår börjar bli fettigt också men jag hinner inte tvätta det nu, jippiiiiiiiiiiiiiiiiiie! Och så ska jag på gitarrlektion och shiiiit. Kul liv jag har.

Meneeeh. Idag har vi typ tråkiga lektioner.. Idrott direkt på morgonen (FML), fast nu kom jag på att vi ska köra innebandy, det är askul! Fast nu kom jag på att det kommer åttor direkt efter oss så att man inte vågar duscha, jippie. Sen har vi svenska fast då ska vi kolla på Harry Potta för att alla har övertalat våran lärare att vi ska titta på det, åhh. Huset är så mycket roligare.. Sen har vi SEL och sen efter lunch vet jag faktiskt inte mer. Håhå smartass.

Fast jag måste verkligen gå nu, damn it! Glömde bort tiden.

Det här blev ett väldigt positivt inlägg måste jag erkänna, hahaaaaaa! Men det är morgon, jag är sällan glad direkt efter att jag gått upp på morgonen.

PUSS PÅ ER!


Aww..

Postat av: descriptive essays

It's pleasant to look on such couples. People have a strong beautiful feelings to each other.

Postat av: Monika

sv; Shit vad jobbiga vissa lärare är :/

2012-02-15 @ 15:08:50
URL: http://mojufoto.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0