Breakfast

Yo brothas 'n sistas!

Sitter just nu och äter frukost. En rostad macka och ett glas mjölk. Jag vet att jag skulle äta flingor men pappa åt upp min yoghurt och vi har inte köpt ny än så yaah. Haha. Men jag försöker ju bränna bort alla överflödiga kalorier varje dag så det spelar ingen roll. Typ.

Precis innan jag hoppade in i duschen igår gjorde jag en minuts plankan och 50 sit ups, ska göra det varannan dag hade jag tänkt. Då kanske jag får en liten fastare mage, hihi. Funderar på att göra 5 minuters rumpövningar nästan varje dag också. Man vill ju ha en fast bakdel också liksom. HAHA VAD NORMAL JAG ÄR!

Vill skaffa gymkort men jag har inte råd. Vill börja jobba men får inte för mamma och pappa så det är ju jättekul. Verkligen. Det första jag ska göra när jag fyller 16 är att söka jobb på donken. Jag lovar att jag ska göra det.

OMG klockan är 12 minuter över, jag måste äta upp nu och börja platta håret. Håret ser inte klokt ut.. Haha.

Puss på er!


Jag vet att ni älskar mina illröda svullna morgonläppar.. NOT.

Postat av: moufieeh

sv; okej :)

bloglovinbyte? kram

2012-02-17 @ 11:51:01
URL: http://moufieeh.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0