We were best friends. Unstoppable, inseparable. What happened? Time happened.

HELLO DOLLS!

Har precis ätit skitgod lunch, kyckling, pommes frites och tzatziki. Får mig att sakna souvlaki lite lite till.. Kom på en grej också! En jättenyttig och smart grej man kan göra sedan när jag börjar med nyttigshiten skarpt igen. Kycklingfilé, tzatsiki gjord på fettfri yoghurt och sen sallad. Hur gott som helst och riktigt bra också. Såsen är ju skitbra då också, inget fett eller någonting. Super!

Idag har jag förövrigt inte gjort speciellt mycket. Fortsatt att skriva på novellen, kollat på en hemlig grej som FÖRHOPPNINGSVIS slår in.. Sen alldeles nyss gick jag in och kollade på Globens hemsida och hittade NICKI MINAJS freaking konsert. Finns biljetter kvar. Berättade för mamma och det verkade på henne som att jag verkligen skulle få gå, tills vi kollade datumet. 8 juni. Också känd som dagen då min storebror faktiskt ska ta studenten. Så jag dog då. Antar att dom andra dagarna är fullbokna och då fattar jag faktiskt varför 8 juni var kvar, för studenten såklart.

Men jag uppdaterar senare med ett icke-vardagsinlägg eller hur man säger. Nu ska jag skriva lite till och sen tumbla! Gjorde inte det igår, whoopzie.

Puss på er.


ÅHHHHH. En utav mina stora förebilder kommer till Sverige på STUDENTEN. ÅHHH. *Sadface*

Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

svar:VA?? nej vi dricker inte alkohol :O:O?

2012-04-05 @ 15:15:10
URL: http://josefinsdream.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0