Todaaaay

Hola amigos!

What's uuup!? Jag vaknade vid halv nio men satt med Isak framför datorn och hjälpte han med The sims medeltiden fram till tiotiden. Satte mig sen framför min lilla mini pc och kollade fb och bloggar. Vet ni vad!? Cassie (JA HON SOM HAR BIEBERTIME) accepterade min vänförfrågan på facebook! AHHHHHHH! *LE DEAD*

Ska alldeles strax hoppa in i duschen för i eftermiddag, klockan två exakt, ska jag till mormor och baka! Vi planerade det för ett tag sen, vi julbakade ju i julas och nu tänkte vi påskbaka också! Ska typ baka asgoda rån med chokladfyllning, åhh *le dead* igen.

Har inte så mycket mer att säga om idag. Det är väl vad som händer. Japp.

HEIDO!


*le dead all over again*

Postat av: Matilda

Hejsan! Har en tävling på min blogg där man kan vinna ett presentkort värt 100:- hos agata.se . Var gärna med och delta här: http://missbuttercup.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-presentkort-vart-100-hos-agat.html#comment

Ursäkta om du inte gillar denna sortens kommentarer!

2012-04-02 @ 11:50:27
URL: http://missbuttercup.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0