There comes a day when you realise turning the page is the best feeling in the world

Hello dolls!

Rubriken är ett quote från min bebis Zayn. Kände mig tvungen att säga det, hihi. Påtal om Zayn, jag har skaffat instagram nu! (wtf tänker ni nu) Jag heter Mathildabiebermalik, följ mig! (ahaaaa tänker ni nu)

Har fått massa påsksms från vänner idag så jag känner mig alldeles sprudlande glad. Vet inte varför. Fick en jättelång fin inspirerande kommentar förut också från en tjej vars blogg jag kollar in så fort jag behöver inspiration. Josefinsdream.blogg.se om ni undrar, hon är gryyym. Drömmer om att bli skådespelerska i LA.

Idag har jag också uppdaterat min spotify-spellista med en massa Nicki Minaj! Me gusta mucho.

Nu får ni ha en fortsatt trevlig dag så dyker det upp ett väldigt najs inlägg sen.

PUSS!


Happens to me all the time, till och med idag... Haha!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0