The worst part was growing up

Hello dollies! (gulligt va?)

Sitter och skriver för fullt samtidigt som jag tumblar i mellanåt. Riktigt kul om ni frågar mig, hihi. Mamma och pappa åkte för ungefär en timma sen, dom ska på Takida-konsert. Mamma gav pappa det i födelsedagspresent, det var faktiskt därför jag gick in och kollade på konserter i globen förut. Mamma och jag snackade om konserter. Eller, jag snackade och hon lyssnade. Hahaaaa.

Ikväll ska jag göra middagen, blir bara korv lol. Jag längtar tills den dagen jag kommer kunna stå i köket i flera timmar och göra värsta matgrejen för att jag får det för mamma. Som det ser ut nu så blir det typ korv, köttbullar, makaroner. Kul liv, not. Haha! Men baka får jag göra, and that's fun!

Okej det här blev ett helt random inlägg som gick out of control, I better stop it here. PUSS!


Sexeeeh.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0