Tack mobil i love you <3<3<3<3<3

Hejsvejs...

Har kommit hem från gymmet för typ en halvtimma-trekvart sen. Blev lite gymmande ändå, höhö. Eller inte gymmande, spelade basket och tennis. Riktigt kul faktiskt. Love it. Ehum, sen solade jag. Är lila i ansiktet. Och nu ska jag träffa släkten, två utav killarna har jag inte träffat sen i julas typ. Så det känns ju jätteroligt..

Ska strax hoppa in i duschen men tänkte dränka mina sorger i JB-noveller först. Är ganska nere idag, har varit nära att börja gråta flera gånger. Vill helst utav allt krypa ner i sängen och sova bort hela dagen men plikten kallar.. Får dra på släktgrejen och låtsas vara positiv och glad, men vi ska nog dra hem tidigt. Hoppas jag iallafall, mår så jävla dåligt psykiskt idag.

Sen on top of that, har mobilladdaren lagt av helt. Hände såhär i Sälen också men då satte den ändå på sig efter en halvtimma utav utdragande och instoppande men nu fungerar det inte alls. Får bli HTCn idag då. Kul. Då kommer jag dra till mig ännu mer uppmärksamhet, åhh..

Som ni ser är jag jätteglad. Not. Så vi hörs väl senare. Puss!


True..


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0