Sitting by the fire while we're eating fondue..

Hola!

För typ exakt en timma sen vaknade jag. Jag ba hoooly simoly. Late or what? Jag och Sakke har ätit kakor och muffins till frukost, ehehe. Det blev ju så sent så det blev ju mer som fika. Eller nåt. I dunno.

Ska alldeles strax dra in på tumblr och tumbla runt ett tag. Love tumblr! Vill ni att jag ska lägga upp ett inlägg där jag visar hur tumblr fungerar eller nåt!? Sara vet nämligen inte hur man gör och det är så j*vla kul så jag måste lära henne. Och er andra. För det är äckligt kul. Haha!

Anywaaaays. Just nu sitter jag och kollar på några sångvideor jag spelat in för några veckor sen. Funderar på att lägga upp en men vill inte göra bort mig, så det blir nog inte så. I sådana fall vill jag visa den för några jag känner först och se hur dom tycker.. Men det kommer jag inte våga. Så det blir nog inget av det hela! Inte förrän jag gått på sångskola eller nåt.

Vi hörs senare iallafall, PUSS!


Nyfikna? Moahaha.

Postat av: Anonym

Hej! :) jag har på börjat en novell om Justin bieber :) novell jag skirver på nu heter To be somebody och det skulle verkligen vara dunder snällt av dig om du ville börja läsa den :D Du hittar novell på den här adressen: http://justindrewstories.webblogg.se/



Kram! :D <3

2012-04-03 @ 12:48:40

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0