Osannolikt trött

Hello dolls!

Har faktiskt varit en helt okej påsk, även om vi inte hittat på så mycket mer påskigt än att måla ägg. Kändes bara som en vanlig dag.

Tränade lite på gitarren förut och jag klarade av barréackordet på en gång! Snacka om att man blev glad då, hehe. Stoltchey.

Jag kan inte ladda upp bilder på instagram så jag har lite smådamp, någon som vet hur man gör? Har en Asus Transformer så om ni har liknande och har problem, please contact me. Måste ha hjälp.

Har faktiskt haft lite små lyckorus idag. Hänt massa kul idag inne i datorn om man säger så. Med skrivandet kan jag säga. Och sen har jag som sagt fått massvis med fina sms från mina vänner, blir så sjukt glad!

Är sjukligt trött idag så funderar på att snart gå och lägga mig. Brukar lägga mig vid ett annars.

Puss!


Ge mig massa snygga bustiers tack!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0