Mcdonalds

Hello dolls!

Kom nyss hem, vi var på flügger och beställde hem tapeter till Sakke. Tyvärr var hans tapeter slut så vi får vänta tills han födelsedag, kul.. Rummet skulle vara klart till hans födelsedag.

Har börjat crava en longboard nu och jag och pappa ska åka och kolla på en 2morrow, världens bästa pappa eller vad!? Men nu börjar mamma fundera på att buy en till Isak as a birthday gift och då typ dampa jag loss. HAN ÄR SJU ÅR HAN VET INTE ENS VAD EN LONGBOARD ÄR. HALLÅ.

Åt donken till lunch förut, jammie. Har också kollat runt på massa nyttiga recept hela dan och hittat massa. AmaZayn. Måste köpa havregryn också, det är ju skitnyttigt. En dl havregryn, två och en halv dl vatten och voilá där har jag frukost. Kan också baka massa nyttigt osv.

Hörs senare luvies, PUSS!


Mitt morning snack. Water!

PS. Ja jag har slutat med dietpisset ett tag nu. Börjar igen med nya tag och med striktare regler efter påsklovet. Har en massa grejer planerat i surfplattan osv. Can't wait!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0