J*vla plugg...

Tja.

Är skitförbannad. Astrött. Och har inte fått någonting gjort.

Har suttit i en och en halv timma med glosor till provet, man måste ju kunna massa ord. Inte ett ända har suttit sig i hjärnan om man säger så. BLI BEREDD PÅ ETT E IGEN MATHILDA. GRATTIS. BARA FÖR ATT DU GLÖMDE TA MED DIG BÖCKERNA ÖVER LOVET.

Så jävla fantastiskt. Nuisance, pebble, blissfully, passageway, turrets and towers, clamber.. ASSÅ FAN. Orden är inte ens nödvändiga! ÅHHH! När fan kommer jag behöva ordet tinnar och torn? Eller kanske torna upp sig? Eller varför inte mistlur?

Blev precis klar med SO-läxan tills imorgon också. Den blev helt pissdålig. Tog mig tre minuter att göra den. Så mycket bryr jag mig. Ett E där också, grattisgrattis!

Jävlapissskitskolapissfuckingshitmotherfuckingskoljävlaskitpissrumpaarslerövhåldraåthelvetejävlaskitskolajaghatardigochjaghatarallaflittläraresomgerosspissmycketläxorochprovnuislutetutavterminen.

Försökte mig på musikläxan också men där tog det stopp. Min rumpa gör ont utav den här jävla stolen och nu ska jag crasha i säng fast jag inte fått ett skit mer gjort. Har inte spelat gitarr, inte tränat, inte ens fixat en siffra på den där designen, knappt rört telefonen sen åtta.. ÅHH. HATAR MITT LIV JUST NU I DENNA MINUT!


NOW IT'S TOO LATE TO STUDY. YES I KNOW. FUCK OFF.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0