INTE SCHKUULÄÄH

Hello darlings!

Idag fyller min lillebror åtta år, fan vad stor den skitungen börjar bli. Helt sjukt. Vi firade honom på morgonen typ vid halv åtta - uäh - och sen höll jag och han på med hans och min mobil (ja han fick en mobil) tills mormor kom hit. Vi åt lunch och tårta, sen gick hon hem och jag och mamma drog till La Marieberga. Köpte SOMEDAY, OMG OMG OMG DOM HAR KOMMIT MED DEN TILL ÖREBRO NU! Sen köpte jag ett skydd till iphonen men fan vad det lagga... Blev luftbubblor överallt, so freaking annoying. Men ah, får väl leva med det.

IMORGON SKA JAG DANSA, WOOOOOOOHO! Det gör det faktiskt värt att dra till skolan på måndag, med vetskapen om att man ska dansa efteråt! Yeeeah.

Orkar inte skriva något mer, men förlåt för den kassa uppdateringen. Det är bara så tråkigt att blogga just nu. Men ska förbättra mig, I promise.



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0