Home sweet home!

Hello dolls!

Kom hem för typ en halvtimma sen, nääjz. Helgen i Sälen har varit sjuuuukt lyckad, vill tillbaks redan! Tog nästan inga bilder förutom bilderna jag posta plus en när jag hade näsblod och en på middagen igår. Så ingen bildbomb direkt, men kan göra en kortfattad text sen.

Alldeles strax är det lunch och efter det ska jag och Isak spela GTA eller Sims, hiho. Har saknat sims som sjuuutton den senaste tiden.

Men vi hörs sedan, PUSS!


Cute bebeh!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0