HELLO DOLLS!

Precis när jag började skriva det här inlägget skrev en tjej till mig på skype om det här stycket från en novell jag hade skickat till henne och nu vill hon publicera den på sin blogg och kolla vad hennes läsare tycker om den osv.. SJUUUKT! Haha jag är skitglad, känns som att jag för en gångs skull lyckats med en novell. Dom går alltid åt h-vete annars hehe.

Idag ska jag kanske måla plank. Jag kommer få pengar för det som jag ska spara till sommaren, alla pengar jag får nu måste jag spara till sommaren egentligen men en longboard lockar ju f*n äckligt mycket så jag vet inte vad jag ska ta mig till.. Kanske kan övertala pappa att lönen för att måla plank ska vara en longboard istället och sen lönen för att jobba på hans firma kommer vara pengar. Känns mycket mer värt det på något vis. JB-biljetterna släpps ju i maj så då måste jag ju vara beredd på att ha iallafall en tusenlapp löst. Mer också, transport 'n shit. Sen kommer ju antagligen One direction i sommar och då måste jag ha pengar också för då åker jag och Sara upp, TJOHOOOOOOO! Skulle ju vara kul att ha en longboard då så dom kan signa den, omfgggg!

Sitter här och drömmer.. I love it. Nu är det inte ens långt kvar till sommaren. Två månader. Jävlar, nu blev jag stressad. Det är ju fan april. Biljetterna släpps i maj.. DAMN IT!

Haha okej vi hörs sen iallafall, PUSS!


S-s-s-sexi papa. HAHAHAHA JAG DÖR.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0