Happy Easter!

Hello dolls!

Jag vaknade upp och kände någonting bredvid mig i sängen och där låg ägget! Hoho! Ett rosa med en jättegullig kyckling på, naw. I den låg massvis med godis och spotify premium! ME GUSTA! Ska strax ladda in det.

Gårdagen var mycket roligare än vad jag trodde den skulle vara. Det är oftast så. Seriöst jag tror hela tjocka släkten var där, förutom morfar och mamma då. Trevlans! Visade också Frida ett kapitel från en novell och hon gillade den också, hahaaa jag blir så sjukt glad! Men det är lite pinsamt att visa också. Tänk om man inte skulle gilla det liksom?

Nu till något helt annat, Frida berättade att instagram kommit till android! Woopzie, efterbliven man är. Men jag ska skaffa det senare idag på surfplattan, då får ni allt följa mig! Hoho, man vill ju inte vara helt mobbad.

Dyker upp ett amazing inlägg snart också, jag dör.

PUSS PÅ ER!


Awh.. ♥


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0