GTL - Gym, tan, laundry!

HELLO DOLLS!

Alldeles strax ska vi dra till gymmet, jag ska soooola! Can't wait. Orkar inte gymma idag, har ju ändå gett upp att äta bra så det känns meningslöst att börja innan jag börjat äta nyttigt. Kanske börjar med lite yoga ikväll! Nej just det vi ska ju på släktmiddag typ.... Vill helst av allt stanna hemma men det är ju kul att träffa släkten och så.

Ska visa före/efter bild också hade jag tänkt, hoho! Men nu börjar pappa säga att vi inte har några tior, faaaaan... Då dör jag. Man behöver två tior för att kunna sola, 30 minuter. Solar jag bara en kvart syns ingenting, aboooh.

Okej jag har inget intressant att säga tror jag. HEIDO.


Fettgammal bild.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0