Big plans fun plans..

Hello dolls!

Sitter här och läser inspirerande bloggar medan jag väntar på att en tjej ska svara mig på facebook.. Har lite roliga grejer på gång hihihi. Okej inte riktigt. HAHAHA SUCKERS JAG LURA ER. Okej normal jag är.

Åt pizza förut, kebab. Har inte ätit det på typ tusen år. Så jäkla fett. Men ska ju snart dissa fettheten totalt så ah, ska njuta som in i h-vete nu den sista tiden. Wooooho.

Men nu ska jag drömma lite till så hörs vi inatt eller något. Känns som söndag idag men det är exakt 7 dagar kvar tills skolan börjar så ihihihi. PUSS!


Egopics från imorse.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0