Believe in your dreams and, seriously, NEVER SAY NEVER!

Hello dolls!

Är skittrött just nu så ska fixa inlägget ganska kort, haha! Nu på kvällen har jag faktiskt fått en del gjort. Skickade iväg ett kapitel från en av mina noveller som bara legat och skräpat på datorn till en jätteduktig tjej och jag fick megabra feedback så jag blev sjukt glad. Grymt glad faktiskt, hon ska till och med visa sin kompis typ! Asså det låter komplicerat nu men i framtiden kommer ni få veta varför jag gjorde det osv.

Sen loggar jag in på bloggen för att berätta om hur glad jag blev för all feedback, och så möter jag en jättelång kommentar från en tjejs blogg som dom senaste dagarna verkligen fått mig att sträva efter mina drömmar. Och inte bara en lång 'k låt mig svara sen leave me the f*ck alone'-kommentar, utan liksom mer en som att hon faktiskt bryr sig. Det betyder så sjukt mycket för mig, blev ännu gladare för det.

Så här ligger jag i min ensamhet i ett mörkt rum framför min lilla mini PC och ler som ett fån. För första gången på ganska länge kommer jag somna med ett leende på läpparna. Känns som att livet går rätt bra just nu karriärsmässigt, just med skrivandet och att jag nu fått upp mer ögonen för att researcha lite om dansen. Och framtida livet i LA.

Ha en superbra fortsatt natt för det kommer jag ha, tjoho! PUSS PÅ ER ALLA FINA LÄSARE, ÄLSKAR ER ALLA!


#Randompicture. This totally happened in the car yesterday, hahaha ni skulle sett! Skulle berätta för mamma om en grej som mormor berättat.. Haha jag doooog! Det var den roligaste bilresan på länge I think.



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0