Beez in the trap

Nicki har släppt en ny musikvideo idag och jag döööööööööööör. Fyf*n vad bra den är! Älskar låten också. Nicki är GRYM. Jag vill bli precis som hon när jag blir vuxen. Hon är så grymt fin också!



Hon släppte ju sitt nya album för inte alls längesen, Pink friday: Roman Reloaded. Hela den är amazing också, check it out!

Klockan 10:24 när jag kollade på den var det bara 301 visningar, men jag lovar att om någon dag är den uppe i någon miljon. Så jäkla grym är den. Listen to it, nooow!

Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

svar: förlåååt att jag svarar så sent , har inte haft tid helt enkelt :/

jaha va kul att du sett mina videos. Nej jag pratar ju som om jag kommer från USA. det har jag fått bekräftat när jag var där :D känns så humla skönt eftersom jag verkligen tränat. PRACTICE MAKES PERFECT! känns bra att jag kan hjälpa till! vad roligt att du har dansat disco , det har jag dansat sedan jag var 3 och kom senare upp i högsta klassen och är med i svenska landslaget. fast har slutat nu... åh va taskigt av dom, man ska ju göra det man vill. känner du att du gillar och dansa så borde ingen stoppa dig :/ och det där att det bara var äldre i din grupp. låt inte det hindra dig! det är ju dansen som är det viktigaste. och förresten, att könna sig ung är ju superbra ;) de kan du ha som fördel! Jaha jaa va kul, du ska absolut börja hiphop. jo de kan man tävla i . det har jag gjort/gör jag. i högsta klassen där med ;) DET ÄR SUPERKUL. när man blir bättre kan man börja freestyla/improvisera. LOVE IT!



det är klart jag hjälper till, det betyder mycket för mig när folk uppskattar det. åter igen, önskar dig all lycka! låt inte andra dra ner dig!



tack så mycket

KRAM ,



2012-04-07 @ 17:20:18
URL: http://josefinsdream.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0