80 random frågor

#bored

Vilken färg har dina skor? - Vita med Ed hardy-mönster.
Hur många sms har du skickat med din telefon? - 15 000 kanske?
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - Hem.
Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? - Vet inte vart det finns.
Vilka namn finns i din smsinkorg? - Halebop, Sara, Vilma, mobilsvar, Blogg.se, Frida, Kamilla, mamma, Emma, Emma, pappa, nån random, nån mer random, nån mer random, Pamela, nån mer random, gruppsms, 4433, Izabel, hem, Harald, min gitarrlärare, gruppsms, Jessica, gruppsms, gruppsms, Mathilda, Alexander, Ida, Viber, nån random, Jacob och Go chat.
Vem kysste du senast? - Har aldrig kysst någon.
Vem kramade du senast? - Isak.
När såg du din bästavän senast? - Vet inte riktigt om jag har någon äkta bästa vän.
Din favoritfilm? - Har massor av favoritfilmer! Men Never say never är nog 'the number one'.
Din favoritlåt? - För tillfället är det Boyfriend.
Bär du på en stor hemlighet just nu? - Yes hihihi.
När vaknade du imorse? - Typ halv nio men låg i sängen till nio.
Gillar du hästar? - Tycker dom är vackra, men inte så mycket mer än så.
Har du ett turnummer? Vilket? - 8.
Vem hade du velat träffa just nu? - Justin Bieber, Zayn Malik, Harry Styles, Niall Horan, Louis Tomlinson, Liam Payne, Selena Gomez och Nicki Minaj. Haha.
Vilket är det bästa året hittils? - 2009.
Är du kär? - Nej.
När drack du alkohol senast? - Har aldrig druckit alkohol, om man bortser från när man var pytteliten och smakade typ ett kryddmått och typ dog.
Är du en rökare? - Nej? Är inte som alla töntar på min skola som röker och dricker, vad fan.
Föredrar du snus eller rökning? - Jag föredrar att inte gå efter grupptryck!
Vad heter du i mellannamn? - Erika.
Har du en blogg? - Vad ser det ut som?
Vilken klass går du i? - 7B, the class from hell.
Är du oskuld? - Japp, and proud of it. HAHAHAHA.
Ditt favoritband? - One direction.
Din favoritartist? - Justin Bieber.
Thåström eller Håkan Hellström? - Inte någon av dom, hatar sådana pissartister.
Göteborg eller Stockholm? - Sthlm!
Vars bor du? - Örebro.
Vars vill du bo? - Los Angeles baby!
Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - Little bad girl.
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - Mystery.
Vem skrev åt dig på msn senast? - Sara.
Vem skrev du senast sms med? - Sara.
Vem ringde dig senast? - Mormor tror jag.
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - En liten unge med turkosa hörlurar som nördar minecraft.
Blind eller döv? - Blind. Skulle dö utan musik.
Har du MVG i något? Isåfall vad? - Det går nog inte att få A längre, pissvårt ju. Men har riktigtriktigtriktigt bra betyg i engelska, and i'm freaking proud of it!
Hur gammal tror du att du kommer bli? - Ingen aning, vill ta självmord dagen jag fyller 40.
Vad vill du jobba/jobbar som? - Dansare och/eller rappare.
Var är dina syskon just nu? - Min storebror sitter nog på en buss hem till Örebro och min lillebror sitter typ två och en halv meter ifrån mig framför datorn.
Senasta kändisen du såg? - Martin Stenmarck tror jag... Eller?
Favoritkändis? - Justin Bieber, Zayn Malik, Harry Styles, Niall Horan, Louis Tomlinson, Liam Payne, Selena Gomez, Nicki Minaj and the list goes on...
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - För typ två timmar sen.
Har du piercingar? Isåfall, vars? - Naveln, näsan och örat.
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - Fan det var ju inte ens längesen.. Men jag har glömt! Damn vilken bra fråga haha.
När grät du senast? - Ingen aning.
Är du vig? - HAHAHAHA.
Vad står det i ditt senast skickade sms och vem var det till? - Hallå kolla msn jag har skrivit till dig - åt Sara.
Använder du hårspray? - Nope.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - HA ETT FÖRHÅLLANDE!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej?
Uppsatt hår eller hängande? - Hängande!
Vill du gifta dig i framtiden? - Med en kändis, ja.
Vilken vän vet mest om dig? - Sara och Emma skulle jag tro.
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - JAAAAAA!
Vem skrev åt dig på Facebook senast? - På chatten eller?
Vad stod det i din senaste händelse? - "Moa ******** har kommenterat ditt inlägg i Swedish Beliebers.: "Jag vill ! <3""
Vill du bli modell? - Japp, men har insett att jag är för kort och tjock så satsar på dansen istället!
Din bästa tjejkompis? - Emma och Sara I guess men jag har ingen 'bästavän' liksom.
Bästa killkompis? - Har ingen bästa killkompis.
Vad var det senaste du installerade på din dator? - UTorrent tror jag. Det var ett tag sen.
Vem är den perversaste person du känner? - Känner för många perversa personer haha.
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? - Ögonen.
Favoritdryck? - Cola light!
Favoritdryck innehållandes alkohol? - Jag vet inte?
Senaste CD-skivan du köpte? - Ingen aning, jag får CD-skivor oftast.
Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? - Japp! 16 på Justin Bieber, 1 på Niall Horan, 2 på Zayn Malik, en på Harry Styles, en på Louis Tomlinson och tre på hela One direction!
Vad ska du göra i sommar? - Sola, bada, träffa nytt folk och leva livet.
Har du haft oskyddat sex? - Nej?
Hur många har du strulat med på en kväll? - Inga!?
Har du rökt på/knarkat? - Men nej.
Hur ofta festar du? - Aldrig hahaha största nörden, sitter vid datan istället.
Favoritskådespelare? - Ohh, det här var en riktigt svår fråga. Vet faktiskt inte vem jag ska välja mellan.
Favoritkomiker? - Kan inte bestämma mig här heller!
Klänning eller kjol? - Klänning!
Har du varit med på TV? - Jag vet faktiskt inte.
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - MTV Breakfast club eller nåt sånt, älskar musik på morgonen.
Snyggaste kändisen? - Justin Bieber! ..med hela One direction precis på andra platsen.
Vart vill du resa innan du dör? - LA, Las vegas, New york, San francisco, övriga USA, Kanada, Sydamerika, Frankrike, Italien, Spanien, Grekland, Turkiet, Europa, Australien, m.m. ni vet hur jag suger på geografi!

Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

svar:hmm du kan kolla på mina youtube videor http://youtube.com/heyitsjosefin , och på vissa på videofy där jag bara pratar engelska. där hör du att jag pratar som om jag bor i USA :) alltså jag har skrivit en del inlägg om hur jag har lärt mig det och så. träna träna träna! vad bra att du iallafall har högsta betyg i det, då är det ju enklare för dig om du vill lära dig uttal och fler ord och så.. men vill du bli dansare i LA är inte uttal , prat å språk det allra viktigaste ;)

jag ska snart lägga ut ett inlägg där jag skriver hur jag lärt mig !



men åh va roligt det med din dröm. vad för stil/stilar dansar du och hur länge har du dansat? har själv dansat hela mitt liv! önskar dig ALL lycka. SLUTA ALDRIG. försöker man lyckas man.



tack så himla mycket för dina ord. det betyder så sjut mycket.

KRAMAR!

2012-04-04 @ 21:55:30
URL: http://josefinsdream.blogg.se/
Postat av: Klara Gadd

SV: Hej, jag ska vara med i en svensk film sen har jag varit med på förkväll och ministrålarna, men jag tror inte det är där ifrån du känner igen mig :P

Har fått höra att jag likanr några kändisar men jag vet faktiskt inte vilka dom är... :P

Kul att du kollade in min blogg!

Kramar Klara

2012-04-04 @ 22:59:17
URL: http://klaragadd.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0