Who says you can't be in movies, listen to me listen to me

Hej på er alla glada människor!

Skoldagen idag var sjukt rolig, jag var mest med Sara och Izabelle. Det var roligt iallafall. Sen fick vi byta platser bara för att några killar inte kan sluta prata, åhh! Sen på bussen var vissa killar skitjobbiga, I HATE YOU!

Bonnungar. Men iaf! Imorgon slutar vi sent och det är sketatråkig dag men ifall vår SO-lärare är sjuk (som idag) kommer det bli supeeer! Bild imorgon, det är iaf skitkul!

Hmm.. Mer då. Jo, vi har matteprov imorgon. Och jag hade fullt upp med att prova kläder så jag pluggade aldrig - PANIK! Fast jag kan det mesta, men inte primfaktorer. Och jag kommer få blackout precis som på Spanskaprovet, jag får alltid panik!

Struntsamma. Mer då. Jag har nog inget mer att säga I think. Kan lägga upp lite bilder från när jag provade kläder igår. Dock mobilbilder så skitdålig kvalité. Några redigerade jag i Photoshop på mobilen - love it!


Skitfin tröja som är ganska kort och oversized som jag älskar! Jag hade på mig den idag, tihi.



Asfin typ aprikosfärgad tröja som är urringad därbak och puffärm.


Jättefin randig typ lite tjockare tröja, lite oversized den också men inte mycket. Skeetafin!


Grå tröja med två stora fickor på sidorna, sjuukt fin!



Sjukt fin klänning, röd är den!






VÄRLDENS FINASTE KLÄNNING! Turkos utan axelband, åhh jag är kär i den! Synd att det är sommarklänning bara.. Bara nio månader kvar typ lol.

Lite utav kläderna jag fick av Frida, världens bästaste kusin! ♥

Postat av: manda

hello fin liten bloggt du har!



I morgon dras veckans stjärna(som veckans bloggi:) och det är bara 2 som har anmält sig än" så vill du vara med och ha chans till många läsare kika in hon mig och skriv ett inlägg på veckasn stjärna:D

Ps tipsa gjärna andra!:D tack så hemskt mycket //amanda

2011-09-22 @ 17:29:52
URL: http://salukis.myshowroom.se

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0