Stay strong

Hello darlings!

Skolan rullar på, SO och NO suger b**** as usual. Okej ska inte vara sur nu hehe.

Fick jättefina kläder utav mamma igår, en grymt fin skjorta och en PONCHOOO! Den var också asfin!

Sen är det ju Rhodos snart, 3 dagar. ♥

Ska ladda ner massvis med låtar innan dess, låttips? Inga JB bara! Jag har redan alla, höhö.

Men eeeh, har väl inget att säga. Gick bara in på datorn för en läxa vi har sååeeehm. Ja. Jag ska väl fixa den då.

Här kommer några webcambilder jag tog nyss:


Nya skjortan också!






Open my eyes and realize it was only just a dream!


Sen bjuder jag på en sjukt ful bild, HAHA!

Puss på er sötnosar då!

Postat av: Anonym

Såå fin! <3

2011-09-02 @ 21:58:24

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0