Stan med mami

Hello!

Idag var jag på stan med mamma och jag köpte tio piercingar, (två fem-pack) spritpads och en skeetafin mössa! Min näsa är dock ovanligt blödig (den blöder mycket, lol) idag så jag får prova imorgon eller något. Det gick inte så bra när jag skulle ta ut den förra.

Imorgon ska jag och Isak vara själva hela dagen, roligt! Då ska jag försöka få honom att låta mig spela in en video med honom, haha.

Har inte så mycket mer att säga, har inte hänt så väldigt mycket mer idag. Eller jo, imorse när jag precis vaknat låg jag och laddade ner en massa appar, awesome. Ska tänka ut fler appar jag vill ladda ner. Minnet börjar dock ta slut, woopzie!

Håller nu på och laddar ner Sony vegas Pro 10 Trial nu och ifall det är bra får vi se vad som händer, höhö. Min förra klasskompis Sebbe använde det och det verkade vara bra så.

Men ha en bra fredag så hörs vi imorgon!



Whataya think!? I love it!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0