Shout - Stanley&Cadie

Hello fellas!

Skoldagen var ganska rolig, men det är alltid roligt på fredagar! Ja, utom SO:n då.

Igår på Skins såg jag en episod där Stanley och Cadie sjöng en låt som var läskigt bra och hittade den på youtube nu, ni måstemåstemåste lyssna. Ni kommer dö för den är så läskigt bra. Viden finns längst ner i inlägget.

Annars då, veckan har gått ganska snabbt. Fast inte SO- och NO-lektionerna. Dom har gått saktare än sniglar. Har typ fyra prov på G, två läxor, skoljoggen och någon nyhets-blabla där man kan vinna resa till Stockholm (ingen press, nejnej) så jag måste plugga Nyheter som fasen, skulle vara grymt kul att dra till Stockholm! Inte direkt för att vi kommer vinna om jag känner min klass rätt, hahaha.

Men ändå, här är då Shout med Stanley och Cadie! WOHOOOO! ♥



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0